سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41241 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تکرار ماجرای لوور اینبار در شیراز! | از واکنش کاربران تا روابط عمومی شورا + عکس و فیلم
    13 اردیبهشت 1397 - 12:08
    شناسه : 126582
    0

    رئیس شورای شهر شیراز در یک برنامه تلویزیونی گاف بزرگی داد.

    پ
    پ

    سیداحمدرضا دستغیب 2 - تکرار ماجرای لوور اینبار در شیراز! | از واکنش کاربران تا روابط عمومی شورا + عکس و فیلم - ایتالیا

    رئیس شورای شهر شیراز در یک برنامه تلویزیونی هنگامی که از بافت های قدیمی و زیبای شهر شیراز حرف می‌زد، گاف بزرگی داد. او عنوان کرد که بافت های قدیمی شهر “شیراز” از نظر تاریخی به غیر از “ایران” در شهر “ونیز” “سوئیس” نیز وجود دارد و من فقط در آنجا دیده ام.

    پس از آنکه متوجه اشتباه خود شد، “سوئیس” را به “سوئد” و سپس با کمک همکار خود به “ایتالیا” تغییر داد. این اشتباه او واکنش‌های زیادی از سوی کاربران را در پی داشت.
    بسیاری از کاربران عنوان کرده‌اند که اگر شهر ونیز را دیده است چرا از کشور آن بی اطلاع است. عده دیگر از کاربران عنوان کردند که به یاد داستان موزه لوور افتادند. کاربران بسیاری از این اشتباهات فاحش انتقاد کرده و معتقدند که کسانی که مدیر هستند و مسئولیت‌های مهمی را به عهده دارند باید از سواد بالاتری برخوردار بوده و حداقل اطلاعات عمومی بهتری داشته باشند.

    با نگاهی به بازتاب گسترده موضوع سوتی های نمایندگان مجلس ایران، به نظر می رسد دیگر هیچ صحبت اشتباهی نمی تواند از دید کاربران شبکه های اجتماعی در امان باشد.

    اطلاعیه اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز در این رابطه

    وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ﴿۱﴾
    واي بر هر عيب جوي مسخره كننده‏ اي!
    سوره الهمزه ایه یک

    به دنبال برخی بد اخلاقی‌های اخیر در مورد سخنرانی آقای سیداحمدرضا دستغیب رییس محترم شورای اسلامی شهر شیراز در برنامه تلویزیونی شب فیروزه‌ای در سیمای فارس در تاریخ دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موارد ذیل به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند:
    ۱- برنامه ساعت ۲۱:۱۵ در شرایطی روی آنتن رفت که رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز روز پر کاری پشت سر گذاشته بودند که مهمترین آنها بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز، شرکت در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز و شرکت در مراسم رونمایی از کتاب عکس جام جهان بین و نیز چندین جلسه مهم بود، لذا اشتباه سهوی در بیان نام شهری تاریخی در کشور ایتالیا ناشی از خستگی آقای دستغیب بود.
    ۲- آقای سیداحمدرضا دستغیب که سابقه نمایندگی مردم شریف شیراز در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در کارنامه دارد و با آرای بی سابقه بیش از  ۱۰۰ هزار رای به عضویت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب شده، تاکنون به کشورهای مختلف در اقصی نقاط دنیا از جمله شهر ونیز در ایتالیا سفر کرده‌ است که تصویر آن در ادامه خواهید دید، بنابراین تلاش برخی بداخلاقان تاثیری در محبوبیت این چهره نام آشنای مردم شیراز نخواهد داشت.
    ۳- این روزها و در آستانه سالگرد انتخابات کم نظیر ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ که منجر به پیروزی بزرگ لیست امید و حامیان جریان اصلاحات شد، برخی تلاش می‌کنند به هر ریسمانی از جمله توهین و تمسخر و تشویش اذهان عمومی برای زیر سئوال بردن آرای مردم چنگ بزنند لذا توصیه می‌کنیم به جای رفتار خارج از اخلاق و دون شان نظام اسلامی، به نقد منصفانه و مبتنی بر واقعیت بپردازند و بیش از این خود را در سنجش افکار عمومی قرار ندهند.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “تکرار ماجرای لوور اینبار در شیراز! | از واکنش کاربران تا روابط عمومی شورا + عکس و فیلم”
    1. توانا بود هرکه دانا بود

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.