×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دستگیری دختر - عروس پایان جشن ازدواج دستگیر شد | داماد شوکه شد - بازداشت

اتهام این نوعروس کشیدن چک بلامحل بود چون جهیزیه اش را به این صورت تهیه کرده بود.

عروس جوانی که به دلیل کشیدن چک بلا محل توسط ماموران کلانتری جلب شده و به کلانتری منتقل شده بود در حالی که بسیار گریان بود و آرامشی نداشت و مدام پدر و مادرش را نفرین می کرد در واحد مشاوره یکی از کلانتری های اصفهان در خصوص ماجرای زندگیش گفت: :دو ماه است که عقد کرده ام وبه اصطلاح تازه عروس هستم و خیر سرم باید بهترین دوران زندگیم را از سر بگذرانم.

مغازه لوازم آرایشی وبهداشتی کوچکی با هزار بدبختی خودم دست وپا کردم وبرای امرار معاش حلال در آنجا مشغول به کار هستم. زمان عروسیم نزدیک ونزدیک تر میشد وپدر ومادر بی فکرم هیچ تلاشی برای تهیه جهیزیه من نمی کردند.

من چون دیدم عروسیم نزدیک است و به خاطر آبرو باید مقداری جهیزیه با خود داشته باشم، بالاجبار به مغازه لوازم خانگی رفتم و تمام جهیزیه ام را به قیمت ۱۳میلیون خریدم و چون پولی به همراه نداشتم از خودم چک دادم و فروشنده هم اول قبول کرد که مدتی به من فرصت دهد حتی دو روز مانده بود به عروسیم فروشنده آمده بود وسایلش را جمع کند که با هزار خواهش و التماسی که من کردم صرف نظر کرد. چون پای آبرویم در میان بود و همه خصوصا خانواده همسرم جهیزیه ام را دیده بودند مجبور بودم آنقدر التماس کنم تا آبرویم نرود.

بعد از اصرار من توافق کردیم ماهیانه مبلغ یک میلیون تومان به وی بدهم تا حسابم تصفیه شود، ولی حالا متوجه شدم بدون اطلاع و خبر به من، فروشنده شاکی شده وحتی وکیل گرفته وبدون احضاریه حکم جلب مرا گرفته است. حالا شمابفرماید چکار کنم؟ شب عروسی در بین همه اقوام بازداشت شدم . پولی ندارم که به او بدهم. همه اش تقصیر والدینم است ودر این مدت نگفتند که من هم فرزندشان هستم. هیچ تکیه گاهی ندارم. از زمان عروسی وحتی بعدش یک سری به من نزدند یک سراغی نگرفتند که دلم مقداری خوش شود. حمایت مالی که نکردند هیچ، حتی حمایت عاطفی هم نکردند. نگفتند که چطور قرار است این مبالغ را پاس کنم. به خدا جای من کلانتری ودادگاه نیست. من یک مغازه دار آبرو دار هستم. می خواستم با کار کردن چک فروشنده را پاس کنم ولی نشد…

همسر عروس جوان که از موضوع باخبر شده و سراسیمه وارد کلانتری شده بود با گریه به همسرش گفت، من فقط تو را می خواستم بدون جهیزیه. چرا اینکار را با من وخودت کردی؟ حالا خوب شد خانواده هایمان با خبر شدند؟ من یک زندگی ساده می خواستم، خودت را می خواستم بعد با همدیگر و با تلاش وکار کردن همه چیز را برای زندگی مهیا می کردیم…

تحلیل روانشناس:

به دلیل آداب ورسوم غلط وتشریفات بیش از حد، افراد به هر وسیله ای متوسل می شوند تا به خاطر حرف وحدیث مردم انتظارات دیگران را بر آورده کرده وخود رابه ورطه نابودی بکشانند. همانطور که مورد مذکور به دلیل سهل انگاری وبی توجهی والدین بدون توجه به عواقب آن وبه خاطر فشار روحی ناشی از روبرو شدن با خانواده شوهر چک بلا محل کشیده که علاوه بر سوئ سابقه زندگی خانوادگی اش نیز به خطر افتاده است. بنابراین توصیه می شود از تجمل گرایی دوری و فرهنگ ساده زیستی رادر جامعه جا بیندازیم تا شاهد همچنین حوادث  تلخی نباشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.