سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد | هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم
    14 اردیبهشت 1397 - 16:38
    شناسه : 126611
    0

    امام‌جمعه لاهیجان تأکید کرد: درحالی‌که توان اقتصادی ما، قدرت نظامی ما، نفوذ منطقه‌ای ما و شرایط بین‌المللی ما خیلی قوی‌تر از پیش از مذاکرات شده است آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد چراکه ایران همیشه می‌گفت آمریکا قابل‌اعتماد نیست و به معاهدات بین‌المللی تن نمی‌دهد و سرانجام نیز این را ثابت کرد.

    پ
    پ

    جمعه لاهیجان 1 - آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد | هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم - آمریکا

    به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد باسعادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت به ادامه مبحث سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: انسان باید بداند از کجا آمده، در کجا زندگی می‌کند و به کجا خواهد رفت.

    امام‌جمعه لاهیجان با تبریک روز معلم اظهار داشت: معلم‌ها در علم‌آموزی زحمات فراوانی می‌کشند، همان‌طور که پیش‌تر گفته شد علم‌آموزی و خداشناسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

    وی با تسلیت درگذشت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لاهیجان در رابطه با او خاطرنشان کرد: خدا ایشان را رحمت کند، ایشان متین، متدین، باوقار، مؤدب و باپشتکار و اهل عمل بودند.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در ادامه با اشاره به برخی از خدمات بسیج سازندگی سپاه عنوان کرد: باید از این مجموعه و افرادی که در آن به مردم بدون هیچ چشم‌داشتی خدمت می‌کنند تقدیر کرد، این افراد زحمات زیادی را برای مناطق محروم و همچنین روستاییان نیازمند می‌کشند.

    امام‌جمعه لاهیجان در بخشی دیگر از سخنانش به اظهارات ترامپ واکنش نشان داد و گفت: گفته‌اند این‌ها قرار است در 22 اردیبهشت تصمیم نهایی خود را بگیرند که در برجام بمانند یا نمانند، این‌ها از همان ابتدای تشکیل نظام مخالفت کردند و برای ضربه زدن به‌نظام هرکاری کردند.

    وی افزود: دشمنان نظام اهرم‌های قدرت نظام را نشانه گرفته‌اند، انسجام و اتحاد ملی، اقتصاد متکی به داخل یا همان اقتصاد مقاومتی، توان دفاع موشکی نظام و … ازجمله اهرم‌های قدرت نظام است که آن‌ها هدف گرفته‌اند اما هرگز نتوانسته و نمی توانند به ان ضربه بزنند.

    خطیب جمعه لاهیجان اضافه کرد: تمامی مسئولین کشور از رهبر معظم انقلاب تا رئیس محترم جمهور اعلام کرده‌اند در رابطه با برجام و توان موشکی ما یک کلمه هم مذاکره نخواهیم داشت، توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای ما دنیا را تکان داد و دشمنان ما نمی‌توانند این‌ها را ببینند.

    صدیق گفت: ما به تمام دنیا اعلام کرده این‌که ما انرژی اتمی نداریم، ما چیزی در ایران داریم که قوی‌تر از اتم انرژی هسته‌ای است و آن انسجام، اتحاد و شجاعت ملت ایران است، ترامپ اگر از برجام بیرون بیاید از NPT بیرون می‌آییم و به تولید انرژی هسته‌ای قبل از برجام برمی‌گردیم.

    امام‌جمعه لاهیجان تأکید کرد: درحالی‌که توان اقتصادی ما، قدرت نظامی ما، نفوذ منطقه‌ای ما و شرایط بین‌المللی ما خیلی قوی‌تر از پیش از مذاکرات شده است آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد چراکه ایران همیشه می‌گفت آمریکا قابل‌اعتماد نیست و به معاهدات بین‌المللی تن نمی‌دهد و سرانجام نیز این را ثابت کرد.

    وی افزود: ایران را یک کشور خوفناک و بدتر از داعش معرفی کرده بودند اما ایران با شرکت در مذاکرات ثابت کرد،  اهل عقل، منطق، گفت‌وگو است و این را به دنیا معرفی کردیم و دنیا این را فهمیده است که ایرانی اهل منطق است.

    خطیب جمعه لاهیجان در پایان گفت: هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم چراکه عظمت ما بالا است و بالاتر نیز خواهد رفت، امیدواریم هرچه زودتر آمریکا و حامیان او در منطقه روزی در زیر پای همه حزب‌الله له و لگدکوب شوند.

    جمعه لاهیجان 2 - آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد | هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم - آمریکا جمعه لاهیجان 8 - آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد | هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم - آمریکا جمعه لاهیجان 7 - آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد | هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم - آمریکا جمعه لاهیجان 6 - آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد | هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم - آمریکا جمعه لاهیجان 5 - آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد | هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم - آمریکا جمعه لاهیجان 4 - آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد | هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم - آمریکا جمعه لاهیجان 3 - آمریکا در صورت لغو برجام ضرر خواهد کرد | هیچ دلهره‌ای از لغو برجام نداریم - آمریکا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.