جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امدادگران گیلان سه نفر را از غرق شدگی نجات دادند
    30 مرداد 1395 - 13:26
    شناسه : 12672
    0

    سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از نجات سه نفر از غرق شدگی توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد. به گزارش «بامردم»، مهدی ولی پور افزود: نجاتگران هلال احمر در چابکسر ، لاهیجان و لنگرود عصر روز گذشته (جمعه) دو دختر 12 و 18 ساله و یک مرد 44 ساله را پس از نجات و […]

    پ
    پ

    سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از نجات سه نفر از غرق شدگی توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مهدی ولی پور افزود: نجاتگران هلال احمر در چابکسر ، لاهیجان و لنگرود عصر روز گذشته (جمعه) دو دختر 12 و 18 ساله و یک مرد 44 ساله را پس از نجات و احیای قلبی و ریوی به بیمارستان انتقال دادند.
    وی اظهار داشت: نجاتگران این افراد را پس از احیای قلبی و ریوی و ارائه کمک های اولیه توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.
    سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از مسافران و هم استانی ها خواست از شنا در مناطق ممنوع خودداری کنند و در صورت بروز مشکل با 112 مرکز عملیات امداد و نجات تماس گیرند.
    طرح امداد و نجات ساحلی هلال احمر از بیستم مردادماه جاری در 13 طرح سالم سازی دریا در شهرستان های آستارا، تالش، بندرانزلی، لنگرود، رودسر، لاهیجان، آستانه اشرفیه و رشت در حال اجراست.
    در اجرای این طرح، 65 نجاتگر با تجربه و آموزش دیده با استقرار در 13 نقطه خطرآفرین سالمسازی دریا و در پایگاه های ساحلی و دریایی از ساعت 8 تا 20 برای ارائه خدمات به حادثه دیده گان احتمالی آماده هستند.
    در هر طرح دو نجاتگر مرد و دو نجاتگر زن به همراه یک راننده آمبولانس، با تجهیزاتی از قبیل 13دستگاه آمبولانس ، 27 خودروی کمک دار ، موتور سیکلت ، قایق آمبولانس و پشتیبانی برای ارائه خدمات امدادی و کمک های اولیه به افراد حادثه دیده احتمالی دریا این نقاط مستقر هستند.
    اجرای طرح امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر با هدف کاهش حوادث جبران ناپذیر، ارائه خدمات مطلوب امدادی و ایجاد آرامش خاطر بین هموطنان و مسافران به اجرا درآمده است.
    طرح های دریا از ابتدای خردادماه امسال در 40 نقطه استان گیلان با 80 شناگاه به اجرا درآمده است.
    حدود دو هزار نفر از ناجیان غریق، نیروهای امداد و نجات و انتظامی در 40 طرح سالم سازی دریا و 330 منطقه خطر آفرین مستقر هستند./ایرنا

     

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.