جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح شبکه فیبر نوری و بستر دسترسی برای ارتباطات ثابت پرسرعت در منطقه آزاد انزلی
    20 اردیبهشت 1397 - 16:18
    شناسه : 127109
    0

    شبکه فیبر نوری و بستر دسترسی برای ارتباطات ثابت پرسرعت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار گیلان در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

    پ
    پ

    شبکه فیبر نوری و بستر دسترسی برای ارتباطات ثابت پرسرعت در منطقه آزاد انزلی 1 - افتتاح شبکه فیبر نوری و بستر دسترسی برای ارتباطات ثابت پرسرعت در منطقه آزاد انزلی -

    با حضور دکتر محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی و جمعی از معاونان وزیر و مسئولان کشوری و استانی، پروژه ایجاد شبکه فیبر نوری و بستر دسترسی برای ارتباطات ثابت پرسرعت منطقه آزاد انزلی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح شد.

    با افتتاح این پروژه بستر لازم برای راه اندازی فیبر نوری، تلفن ثابت، اینترنت پر سرعت و تلویزیون اینترنتی (IP TV) در سطح منطقه آزاد انزلی فراهم شد.

    این افتتاح مربوط به فاز نخست پروژه بوده و در محدود جغرافیایی منطقه آزاد انزلی زیرساخت فیبر نوری به طول ۸٫۵ کیلومتر در فاز تجارت و سیاحت، شهرک صنعتی شماره۲ و مجتمع بندری کاسپین اجرا گردید و شبکه لایه دسترسی جهت ارائه خدمات ارتباطی به بیش از ۳۰ هزار مشترک فراهم شد.

    در فاز دوم این پروژه که اجرای زیرساخت فیبرنوری به طول ۳۰ کیلومتر جهت اتصال مرکز زیرساخت منطقه آزاد انزلی به مرکز زیرساخت شهرستان بندر انزلی است مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بر روی شبکه ‌زیرساختی و شبکه لایه دسترسی تا نیمه دوم سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

    شبکه فیبر نوری و بستر دسترسی برای ارتباطات ثابت پرسرعت در منطقه آزاد انزلی 2 - افتتاح شبکه فیبر نوری و بستر دسترسی برای ارتباطات ثابت پرسرعت در منطقه آزاد انزلی - شبکه فیبر نوری و بستر دسترسی برای ارتباطات ثابت پرسرعت در منطقه آزاد انزلی 3 - افتتاح شبکه فیبر نوری و بستر دسترسی برای ارتباطات ثابت پرسرعت در منطقه آزاد انزلی -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.