×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

صداهایی را از داخل می‌شنویم که از بازگشت تحریم‌ها خوش‌حالند - صداهایی را از داخل می‌شنویم که از بازگشت تحریم‌ها خوش‌حالند | نیاز به همدلی و حمایت همگانی داریم - آستانه

اختصاصی «بامردم»، دکتر نرجس محمد دوست در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد و ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداری آستانه‌اشرفیه تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های این ایام به‌خصوص در فضاسازی محیط شهری به کار خواهد گرفت، چراکه وقتی مناسبتی در پیش است مردم باید مجاورت معنایی و همگامی فضای شهری با آن مناسبت را ببیند و حس کنند.

وی افزود: در ایام باید طوری برنامه‌ریزی شود تا این روزهای تاریخی برای مردم یادآوری و بازخوانی گردد تا مردم و به‌خصوص نسل جدید بدانند برای دست آوردن این آرامش و ثبات امروز چه روزهایی را پشت سر گذاشته‌ایم.

نایب‌رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: ما فرزندانی هستیم که شاید جنگ را ندیدیم و به‌خوبی درک نکردیم اما می دانیم وقتی درگذشته قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت پذیرفته شد کسی به دنبال ابطال این قطعنامه نبود و همه ملت آن را قبول کردند و همدلی ملت مهم‌ترین وجه مشترک آن زمان بود که موجب شد این قطعنامه پایدار بماند.

وی ادامه داد: در طول ایام جنگ کسی از لو رفتن عملیات کربلای چهار خوشحالی نکرد و یا وقتی سوم خرداد اتفاق افتاد کسی ناراحت نشد و این‌ها همه به خاطر همدلی فارغ از جنسیت، مذهب، سیاست و … بود، این همدلی مردم بود که توانست هشت سال کشور را با آن‌همه هجمه مقاوم و پایدار نگه دارد.

محمد دوست خاطرنشان کرد: ما این‌ها را تجربه نکردیم اما همین‌که دور این میز نشسته‌ایم به خاطر همان همدلی‌ها، تفکرات و از همه مهم‌تر مقاومت و خودی و غیرخودی نکردن‌ها است.

تنها منتخب لیست امید شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه گفت: متأسفانه امروز فردی که اصول سیاست را نمی‌داند و رئیس‌جمهور ایالت متحده شده است قطعنامه و توافق‌نامه ما را لغو می‌کند و می‌بینیم صداهای همسو با او در داخل کشور نیز شنیده می‌شود!

دکتر نرجس محمد دوست عنوان کرد: وقتی ترامپ خروج از برجام و بازگشت تحریم‌‌ها را مطرح می‌کند، صداهایی را از داخل می‌شنویم که از آن خوشحال‌اند، ما نیاز به همدلی و حمایت همگانی داریم، رهبر معظم انقلاب همیشه از برجام حمایت کردند و همیشه تاکید داشتند که نگاه کنیم طرف مقابل به تعهدات پایبند هست یا خیر، ایشان هیچ‌وقت تیم مذاکره‌کننده و دولت را زیر سؤال نبردند بلکه همیشه نگرانی‌شان از طرف مقابل بوده است.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی آستانه اشرفیه گفت: امروز نیز اگر اتحاد و همدلی خود را به‌درستی تقویت و حفظ کنیم، قطعاً دستاوردهای خوبی را برای کشور عزیزمان خواهیم داشت، چه با برجام و چه بدون برجام.

وی افزود: یکی از دلایل ثبات امروز کشورمان با توجه به اتفاقاتی که در کشورهای همسایه افتاده، تدبیر درست رهبری و دیپلماسی دولت و برجام است.

نایب‌رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: کشور عزیزمان شش هزار و ۴۲۸ شهیده و پنج هزار و ۷۳۵ ایثارگر خانم داریم، در رابطه با تجلیل از زنان ایثارگر و خانواده شهدای زن، شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه آمادگی کامل دارد و امیدواریم بتوانیم با درایت و همدلی بهترین اتفاقات را برای کشورمان رقم بزنیم.

محمد دوست در پایان گفت: درست است ۱۴ و ۱۵ خرداد برایمان تلخ بوده اما قطعا وجود خلف شایسته امام راحل، رهبری معظم امام خامنه ای و اطاعت از ایشان باعث ثبات کشورمان است و خواهد بود.

index2 - صداهایی را از داخل می‌شنویم که از بازگشت تحریم‌ها خوش‌حالند | نیاز به همدلی و حمایت همگانی داریم - آستانه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.