شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حاشیه و التهاب ممنوع، آرامش کلید نجات سپیدرود | تماشاگران خوب سپیدرود وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند
    22 اردیبهشت 1397 - 23:55
    شناسه : 127299
    0

    مشاور عالی کمیته ملی المپیک گفت: تیم سپیدرود را کمک‌های ویژه آقای دکتر نوبخت، مساعدت آقای مهندس جعفرزاده و همت تماشاگران در لیگ برتر نگه داشت.

    پ
    پ

    سپیدرود و پرسپولیس 7 - حاشیه و التهاب ممنوع، آرامش کلید نجات سپیدرود | تماشاگران خوب سپیدرود وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند - جعفرزاده

    به گزارش «بامردم»، دکتر علی افتخاری کارشناس خبره ورزشی، مشاور عالی کمیته ملی المپیک و عضو شورای راهبردی رسانه‌ای این کمیته که سابقه چندین دوره عضویت در کادر سرپرستی ایران در ادوار المپیک و بازی‌های آسیایی را در کارنامه داشته و همچنین دارای سه کرسی مهم بین‌المللی نظیر عضو فدراسیون جهانی کشتی، عضو فدراسیون انجمن‌های ورزشی آسی او عضو فدراسیون جهانی ورزش‌های باستانی می‌باشند معتقد است که “خودزنی” در ورزش، ریشه و تنه تنومند ورزش گیلان را در معرض خشکاندن قرار داده است و عقلای ورزشی، هواداران و تماشاگران نباید به روان پریشان در ورزش فرصت و مجال نابودی سپیدرود را بدهند.

    وی در بخشی دیگر از اظهارات خود افزود: این روزها با طومارنویسی‌های غیرمرسوم و مصاحبه‌های متعدد غیراخلاقی و تهمت زنی‌های عبث هر طرف سعی می‌کند طرف مقابل را از گردونه حمایت از سپیدرود خارج نماید درحالی‌که همهٔ طرف‌های درگیر یک حساسیت ویژه را درک نکرده‌اند و آن “زمان” است که به ضرر سپیدرود در حال سپری شدن می‌باشد. ضمن اینکه اعلام می‌دارم علیرغم دعوت، در تیم سپیدرود هیچ‌گونه مسئولیتی نپذیرفته‌ام تأکید می‌کنم که از دست رفتن زمان می‌تواند لطمه جبران‌ناپذیری به تیم محبوب رشت و مردم عزیز این دیار وارد کند.
    به گمان من تماشاگران نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شوند با دوری از فضای ملتهب و هیجانی، آرامش را به تیم تزریق کنند و مانند همیشه پشتیبان باشگاه بوده و باید قدرشناسی از حامیان سپیدرود را از خود نشان دهند.

    دکتر نوبخت و تماشاگران در صدر حامیان و ناجیان سپیدرود

    دکتر علی افتخاری افزود: در صدر کسانی که سپیدرود را نجات دادند آقای دکتر نوبخت را می‌توان نام برد. چهرهٔ ماندگار، سرمایه ملی و مرد بزرگی که در همهٔ زمینه‌ها به گیلان نظر مساعد و خاصی دارند. تماشاگران فهیم هرگز کمک‌های ویژه آقای دکتر محمدباقر نوبخت را فراموش نخواهند کرد.
    آقای مهندس جعفر زاده نیز کمک‌های مؤثر مادی و معنوی برای حفظ و بقای سپیدرود انجام داده‌اند که باید از زحمات ایشان قدرشناسی شود و تماشاگران و هواداران سپیدرود عزیز نباید حامیان خود را فراموش کنند.
    شورای اسلامی شهر و شهردار محترم نیز برای سپیدرود زحمت‌کشیده‌اند و حمایت مادی و معنوی نموده و پشتیبان تیم بوده‌اند.

    ما باید سپیدرود را سرمایه و افتخار شهر رشت بدانیم و من نیز هرگاه لازم بدانند کمک‌های مشورتی برای این تیم بزرگ انجام خواهم داد. ضمن اینکه در دو مرحله مبلغی به میزان یک میلیارد ریال از کمیته ملی المپیک برای کمک به این تیم محبوب و مردمی اقدام کرده‌ام.
    هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان نیز در پیشرفت و بقای تیم سپیدرود خدمات شایان توجه ای انجام داده‌اند.
    بنابراین شایسته و زیبنده نیست که طرفین با پرخاشگری بخواهند همدیگر را بد و ناتوان جلوه دهند که اگر این امر ادامه یابد یک “خودزنی” بزرگ بوده و نتیجه آن جز به ضرر و زیان سپیدرود منتج نخواهد شد.

    photo ۲۰۱۸ ۰۵ ۱۲ ۲۱ ۵۰ ۳۴ 2 - حاشیه و التهاب ممنوع، آرامش کلید نجات سپیدرود | تماشاگران خوب سپیدرود وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند - جعفرزاده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.