×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رضا خضردوست - یک گیلانی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شد - ارتباطات

در متن این حکم آمده است: نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده (۱۶) اساسنامه و صورتجلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت، به موجب این حکم جناب عالی را به مدت دو سال به سمت «عضو موظف هیت مدیره شرکت یادشده» منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوط در انجام وظایف محوله در امر مدیریت، هدایت و راهبری شرکت در زمینه تامین، توسعه، نگهداری و بهره برداری از شبکه ارتباطات کشور و اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم مبنی بر حصول اطمینان از تامین ارتباطات زیرساختی و پایداری شبکه مادر ارتباطی در راستای سیاست های وزارت متبوع و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

خضردوست که فارغ التحصیل رشته ریاضی محض و دانشجوی کارشناسی ارشد بازرگانی-شاخه مدیریت استراتژیک است همکاری خود را با مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان تکنسین مخابرات از سال ۶۹ آغاز کرد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت گسترش خدمات الکترونیک کاراشاب، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان گیلان، عضو و نایب رییس هیات مدیره مخابرات استان سمنان از جمله مسئولیت های وی تا کنون بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.