×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۵ ۱۵ ۱۱ ۱۱ ۴۹ - لاهیجان با غنای فرهنگی‌اش باید پایتخت جهان اسلام باشد - بامردم

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در جشنواره کارناوال تبریز ۲۰۱۸ که در حاشیه استخر لاهیجان برگزار شد، افزود: برگزاری تبریز ۲۰۱۸ نشانگر برنامه محور است که این شهر به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب‌شده است.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم شهر لاهیجان به‌عنوان شهر نشاط و شادی در کنار اقتصادمحوری باشد

شهردار لاهیجان افزود: اگر مجموعه شورا و شهرداری برای اجرای تکالیف خود تلاش می‌کنند نشانه دغدغه محور بودن است که با برنامه ورود کرده است.

کاظمی اضافه کرد تمام تلاش خود را برای شادابی و نشاط و جلب رضایت مردم انجام خواهیم داد تا کارنامه ما با مشارکت و کمک مردم نمره قبولی بگیرد.

وی بابیان اینکه جشن‌های فرهنگی در روزه‌های پنج‌شنبه و جمعه در شهر لاهیجان هم‌زمان با طرح شب‌های روشن برگزار خواهد شد، گفت: شهر لاهیجان میزبان مهربانی‌ها، خوبی‌ها و شادی‌ها است.

شهردار لاهیجان افزود: غنای فرهنگی لاهیجان به‌اندازه‌ای است که می‌توان کتاب‌های متعددی در مورد آن نوشت.

وی خطاب به شهروندان که از این برنامه استقبال زیادی کرده بودند گفت: هرکدام از شما عزیزان افتخارات لاهیجان هستید و زمانی که خندان بودن و شادی شمارا می‌بینم با شما عهدی می‌بندم فعالیت خود را چند صد برابر خواهم کرد.

سخنرانی رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اجرای برنامه‌های آیینی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، موسیقی آذربایجان، کارناوال معرفی صنایع‌دستی و سوغات آذربایجان اجرای گروه موسیقی دیلمون به سرپرستی محمود فرضی نژاد، مسابقه حضوری به همراه اجرای گروه موزیک شهرداری لاهیجان و غرفه صنایع‌دستی گیلان به همراه پخش زنده اذان مغرب از برنامه‌های جشن تبریز ۲۰۱۸ در شهر لاهیجان بود.

فرماندار لاهیجان، معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی، شهردار و اعضای شورای اسلام‌شهر و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به همراه بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان لاهیجان نظاره‌گر این برنامه بودند که تا نیمه‌شب در حاشیه استخر لاهیجان برگزار شد.

لازم به ذکر است این برنامه با حضور گروه کارناوال تبریز ۲۰۱۸ با مشارکت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، فرمانداری، شهرداری و شورا اسلامی شهر لاهیجان برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.