پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عملکرد ۶ماهه شورای اسلامی شهر لنگرود از زبان رییس شورا
    27 اردیبهشت 1397 - 1:20
    شناسه : 127647
    0

    گیلان بهتر نوین نوشت: غلامرضا منصفی، رئیس شورای اسلامی لنگرود در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص گزارش عملکرد ۶ماهه شورا گفت: شورای دوره پنجم با نیروهای جوان و کارآمد و انتخاب شهردار جوان در راستای خارج کردن شهر از بن بست، عزم جدی داشته و در اولین روزهای کار خود کمیسیون فرهنگی و […]

    پ
    پ

    غلامرضا منصفی - عملکرد ۶ماهه شورای اسلامی شهر لنگرود از زبان رییس شورا - شهر لنگرود

    گیلان بهتر نوین نوشت: غلامرضا منصفی، رئیس شورای اسلامی لنگرود در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص گزارش عملکرد ۶ماهه شورا گفت: شورای دوره پنجم با نیروهای جوان و کارآمد و انتخاب شهردار جوان در راستای خارج کردن شهر از بن بست، عزم جدی داشته و در اولین روزهای کار خود کمیسیون فرهنگی و عمران را تشکیل داده است.

    منصفی بیان داشت: هدف ما در کمیسیون فرهنگی ترسیم پیشینه ده ساله برای لنگرود است که برای این هدف برنامه های کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدتی تدوین گشته و در این راستا از توانایی همه افرادی که به هر نحو می توانند ما را یاری رسانند ،مدد میطلبیم.

    روکش اسفالت در محلات قدیمی لنگرود

    وی با بیان این جمله که محلات قدیمی لنگرود مظلوم واقع شدند، افزود: اولین اقدام شورای شهر در راستای حمایت از محلات روکش آسفالت کیاکلایه، انزلی محله، انسرمحله، کاسگرمحله و قسمت هایی از راه پشته بوده که بزودی ادامه این کار با انتخاب پیمانکار و ارزش مالی دو و نیم میلیارد تومان ادامه خواهد گرفت.

    همیاری ۱۵ تا ۳۵ درصدی اهالی کوچه ها برای اسفالت

    وی در ادامه اظهار داشت؛ اسفالت خیابان اصلی از وظایف ذاتی شهرداری است اما در ارتباط با کوچه ها ؛ نیازمند همیاری ۱۵ تا ۳۵ درصدی مردم هستیم.

    رئیس شورای اسلامی لنگرود در خصوص جمع آوری آب های سطحی، افزود: با لوله گذاری خیابان امام خمینی مشکل اب گرفتگی خیابان اصلی بویژه کوچه دکتر طلوعی و کوچه هلال احمر برطرف خواهد شد ‌.پیمانکار پروژه معرفی شده و بزودی عملیات اجرایی ان آغاز میگردد که یقینا اینکار مشکلات ترافیکی به همراه خواهد داشت که از مردم و مغازه داران انتظار همکاری میرود.

    منصفی به جابجایی ترانس برق میدان بسیج اشاره کرد و گفت: زمین این طرح توسط شهرداری اماده و دراختیار اداره برق قرار گرفته و امیدواریم بزودی این مشکل نیز برطرف گردد.

    وی تبدیل پارک حاشیه جاده چمخاله به مکان زیبا برای شهروندان و گردشگران، پارک زیبای باغ ملی، تهیه زمین های ورزشی برای محلات، و پیاده رو سازی ۱۵ متری میدان مصلا به سمت میدان طبیعت را از برنامه های اجرایی دوره پنجم شورای لنگرود برشمرد. به فکر حفاظت از” منجم باشی ” باشیم.

    رئیس شورای اسلامی لنگرود با بیان اینکه شهرستان لنگرود به داشتن پل خشتی، خانه دریابیگی و منجم باشی افتخار می کند ، افزود: متاسفانه با آتش گرفتن ” خانه دریابیگی” یکی از زیباترین بنای تاریخی شهرستان لنگرود از بین رفت. درخواست شورای اسلامی شهر لنگرود این است که خانه تاریخی “منجم باشی” حفظ شود و در راستای معرفی ان اقدامات بیشتری صورت پذیرد.

    منصفی با اشاره به اینکه بوی بد پارک فجر با جابجایی روزانه زباله برای همیشه از بین رفت گفت : با اتمام کارخانه کمپوست لنگرود تمام مشکلات مرتبط با زباله از بین خواهد رفت. پیمانکار مربوطه مستقر و تمام سوله ها هم در استان دیگری در حال ساخت است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.