×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دکتر حجت طیران نایب رییس شورای شهر لاهیجان 3 - تاکید نایب رییس شورای شهر لاهیجان بر تعیین تکلیف بازار روز شماره 4 - بامردم

حجت طیران نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در هفتمین جلسه شورای شهر، ضمن تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه‌روزه داران ؛ ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن ، ماه ضیافت و رحمت الهی عنوان و با اشاره به سوره قدر افزودند : تمام مقدرات بندگان در طول سال در شب قدر مشخص خواهد شد و طبق روایات (( برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه رمضان است )) ، ابراز امیدواری نمودند همگان از این ایام پر خیروبرکت نهایت استفاده را ببرند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی از اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر سطح شهر، به هزینه‌های هنگفت اجرای آسفالت اشاره و از شهردار محترم خواستار دقت نظر بیشتر از سوی ناظران آسفالت در خصوص رعایت موارد فنی ازجمله : آزمایشات مربوط به کیفیت آسفالت توسط آزمایشگاه‌های استاندارد و مورد تائید اداره راه ، درجه حرارت آسفالت در زمان اجرا ، درصد قیر ، دانه‌بندی و… و حضور مستمر ناظرین پروژه در زمان اجرا شدند .
وی با اشاره به موارد عنوان‌شده در جلسات گذشته پیرامون لزوم رسیدگی بیشتر به پارک‌های سطح شهر به‌ویژه پارک‌هایی که بیشتر مورداستفاده کودکان قرار می‌گیرند، اظهار داشتند : علیرغم اقدامات انجام‌شده در پارک گل‌ها ، لزوم نظافت مستمر سرویس بهداشتی ، تنظیف فواره آب موجود در پارک و نظافت عمومی پارک ، نصب زنجیرهای محافظ به جهت جلوگیری از ورود کودکان به خیابان و…. همچنان مشهود است .
حجت طیران با اشاره به نارضایتی شهروندان از وضعیت بازار روز شماره ۴ خواستار برنامه‌ریزی و تعیین تکلیف این بازار با توجه به کاربری آن شدند .
وی در ادامه به حادثه اخیر آتش‌سوزی در جنب ایستگاهCNG اشاره و ضمن قدردانی از تلاش آتش‌نشان زحمتکش شهرداری لاهیجان ، خواستار دقت نظر بیشتر در خصوص تعیین مسیر خودروهای اعزامی به محل آتش‌سوزی شدند .
حجت طیران همچنین خواستار رسیدگی بیشتر به فضای سبز سطح شهر با توجه به شروع فصل گرما شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.