سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پایداریون نزدیک به نماینده لاهیجان در فکر مشاور شدن!
    03 خرداد 1397 - 21:53
    شناسه : 128123
    0

    تعدادی از اطرافیان نزدیک به نماینده لاهیجان، جبهه پایداری و مخالف سیاست‌های دولت به دنبال مشاور شدن در برخی ادارات دولتی این شهرستان می‌با‌شند.

    پ
    پ

    پایداریون نزدیک به نماینده لاهیجان در فکر مشاور شدن - پایداریون نزدیک به نماینده لاهیجان در فکر مشاور شدن! - انتصاب

    شنیده‌های موثق خبرنگار «بامردم» حکایت از برخی تلاش‌ها برای انتصاب تعدادی از افراد نزدیک به جبهه پایداری و کاملاً مخالف باسیاست‌های دولت به‌عنوان مشاورین ادارات مختلف شهرستان لاهیجان دارد.

    پس از انتصاب برخی از مخالفین دولت در شهرستان لاهیجان به‌عنوان مدیران و معاونین برخی ادارات و نهادها، در جدیدترین اقدامات شنیده می‌شود برخی از پاید اریون به دنبال گرفتن حکم مشاوری در ادارات مختلف دولتی این شهرستان می‌باشند!

    این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هنوز از هیچ‌کدام از افراد جوان و توانمند حامی دولت این شهرستان که برخی از آن‌ها دارای تحصیلات عالی نیز می‌باشند حتی در حد مشاورین ساده ادارات نیز استفاده‌نشده است!

    شایان‌ذکر است فرماندار لاهیجان نیز پیش‌ازاین بارها بر انتصابات افراد همسو با دولت تأکید کرده و با تصمیمات قاطع خود، حضور برخی مخالفین دولت که بدون هماهنگی منصوب‌شده بودند را در جلسات ممنوع کرده بود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان همچنین در بهمن‌ماه سال گذشته در رابطه با استفاده از ظرفیت جوانان در این شهرستان گفته بود: روسای ادارات لاهیجان باید حتماً مشاور جوان و مشاور بانوان داشته باشند و اگر ندارند باید برنامه‌ریزی کنند و پی گیر باشند، بنده حتماً جلساتی را در خدمت جوانان در قالب مشاورین جوان و مشاورین بانوان خواهم بود و این نباید به‌صورت نمادین باشد و برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که از نظرات این عزیزان به‌طور جد استفاده شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.