شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41466 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساخت 35 مسکن مددجویان در سال جاری در شهرستان املش
    31 مرداد 1395 - 18:32
    شناسه : 12817
    0

    صبح امروز نشست پشتیبانی از اردوهای جهادی و هجرت سال 95 با حضور سردار کاظم پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان به ریاست فرماندار املش در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش «بامردم» ، سردار کاظم پور ضمن تبریک به مناسبت انتصاب دکتر محمودی بعنوان فرماندار شهرستان املش گفت: محمودی […]

    پ
    پ

    صبح امروز نشست پشتیبانی از اردوهای جهادی و هجرت سال 95 با حضور سردار کاظم پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان به ریاست فرماندار املش در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم» ، سردار کاظم پور ضمن تبریک به مناسبت انتصاب دکتر محمودی بعنوان فرماندار شهرستان املش گفت: محمودی هر کجا که خدمت می‌کنند باعث خیر و برکت آن شهرستان هستند بنده در 20 سالی که ایشان را می شناسم همیشه توانسته اند مدیر موفقعی باشند و جا دارد هفته دولت را به دولت مردان تبریک عرض کنیم و یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی را گرامی بداریم .

    جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان از تلاشها و همکاری های صورت گرفته در سال 94 توسط ادارات و دستگاههای دولتی شهرستان تشکر نمود و خواستار همکاری بیشتر در سال 95 با بسیج شد.

    سردار کاظم پور از برنامه های سال 95 بسیج سازندگی نیز خبر داد و گفت: در سال95 بسیج با رویکردی جدید در مقوله اقتصاد مقاومتی وارد شده و آن استفاده از ظرفیت های تولیدی شهرستان در جهت تولید محصولات صنایع تبدیلی مرتبط با قطب های تولید شهرستان که انار است می باشد .

    وی خدماتی که درسال گذشته در خصوص وام های اشتغال ذایی در شهرستان برای جوانان ارایه شده است گفت: در سال 94توانستیم تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی را با اعتبار یک میلیارد و 288 میلیون تومان، برای 121 عنوان شغل برای جوانان املشی ایجاد کنیم.

    جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان همچنین از ساخت 35 مسکن مددجویان در سال جاری به همت کمیته امداد در شهرستان املش خبر داد و گفت: تعدادی از این واحد ها دارای سند هستند که بهمین زودی به مدد جویان واگذار می شود و مابقی در چند ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرند

    در ادامه جلسه فرماندار شهرستان املش با بیان خیر مقدم و تشکر ویژه بابت خدمات بسیج سازندگی مطالبی را پیرامون فعالیتهای بسیج و تعاملات خوب ادارات شهرستان با بسیج و همکاری وهمراهی بسیج در رفع مشکلات شهرستان ایراد نمود.
    دکتر محمودی در ادامه بیانات خود افزود: اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی دولت تدبیر و امید در دو موضوع ، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در جایی که کسی وارد نشده و کسی کاری را صورت نداده از خصوصیات و روحیه ی جهادگران بسیجی است و این را باید قدر دانست .

    وی در پایان افزود: باید ستاد پشتیبانی در شهرستان مدام تشکیل و مباحث اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی در شهرستان بصورت تخصصی پیگیری و مشکلات رفع گردد.

    photo_2016-08-21_18-28-26 photo_2016-08-21_18-28-28

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.