جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
اگر مدیری رسانه گریز است، باید در عملکرد خود تشکیک کند
  • 31 مرداد 1395 ساعت: 20:36
  • شناسه : 12821
    0

    جلسه مشترک روابط عمومی ها و رسانه های لاهیجان، در آستانه هفته دولت عصر یکشنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. (+گزارش تصویری) به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی عصر یکشنبه در آستانه هفته دولت، در جلسه مشترک روابط عمومی ها و رسانه های شهرستان لاهیجان اظهار داشت: روابط عمومی ها باید تلاش کنند عملکرد […]

    پ
    پ

    احمدی

    جلسه مشترک روابط عمومی ها و رسانه های لاهیجان، در آستانه هفته دولت عصر یکشنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. (+گزارش تصویری)

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی عصر یکشنبه در آستانه هفته دولت، در جلسه مشترک روابط عمومی ها و رسانه های شهرستان لاهیجان اظهار داشت: روابط عمومی ها باید تلاش کنند عملکرد سازمان ها و اداره های خود را در ارتباطی قوی با رسانه های گروهی، تبیین و ارائه کنند و با رسانه ها تعامل داشته باشند.
    وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های رسانه ای در جامعه خاطرنشان کرد: اگر مدیری رسانه گریز است، باید در عملکرد خود تشکیک کند.
    فرماندار لاهیجان به ظرفیت های بالای این شهرستان و ضرورت بیان آنها تاکید و اضافه کرد: خلأ روابط عمومی ها در لاهیجان کاملا حس می شود زیرا تصویری که از روابط عمومی ها در این شهرستان وجود دارد، منسوخ شده و قدیمی است.
    به گفته احمدی، روابط عمومی ها باید خود را مجهز و روزآمد کنند تا بتوانند از پویایی لازم برخوردار باشند.
    وی ادامه داد: در سطوح ملی و استانی از شهرستان لاهیجان انتظار بیشتری وجود دارد و روابط عمومی ها می توانند نقش مهمی در معرفی این ظرفیت ها و برآورده کردن انتظارات داشته باشند.
    فرماندار لاهیجان یادآور شد: روابط عمومی ها با فراگیری و آموزش شیوه های نوین، می توانند بازوان خوبی برای مدیران و بخش های اجرایی باشند.
    وی اظهار داشت: نگاه روابط عمومی ها باید علمی، فنی و رو به جلو باشد و مواردی که در آینده ممکن است سازمان را با چالش مواجه کند، بموقع پیش بینی کنند. /ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.