سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشارکت شهروندان در بحث و تبادل نظر با مسئولان، بیانگر وحدت میان مسئولان و مردم است
    10 خرداد 1397 - 17:46
    شناسه : 128621
    0

    فرماندار استانه اشرفیه گفت: مشارکت شهروندان در بحث و تبادل نظر با مسئولان، بیانگر وحدت میان مسئولان و مردم است.

    پ
    پ

    شورای اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه 1 - مشارکت شهروندان در بحث و تبادل نظر با مسئولان، بیانگر وحدت میان مسئولان و مردم است - آستانه‌اشرفیه

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در دومین نشست عده ای از شهروندان با مسئولان این شهرستان ، ضمن قدردانی از شهروندان به جهت صرف وقت و شرکت در جلسه اظهار داشت : اینکه شما عزیزان در این ساعت از ایام ماه مبارک، به منظور کمک به پیشرفت شهر خود در جلسات فرمانداری حضور یافته و در بحث و تبادل نظر با مسئولان مشارکت می کنید، نمایانگر وحدت میان مسئولان و مردم در این شهرستان است.

    وی در ادامه بازگشایی طرح حرم را جزو اولویت های شهرستان دانست و گفت : طرح حرم به معنی مختل شدن سایر طرح ها نیست، بلکه بازگشایی آن سبب بهبود وضعیت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شهر خواهد شد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه به طرح‌های دولتی در خصوص اشتغالزایی و توسعه اقتصادی اشاره و اظهار داشت: موضوعاتی نظیر طرح تکاپو، طرح توسعه روستایی و طرح بوم گردی می تواند منجر به جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود و کمک شایانی به رفع معضل اشتغال و معیشت مردم کند.

    وی ادامه داد: بحمدالله طرح های ذکر شده در شهرستان ، با بازتاب خوبی از سوی مردم مواجه شده است. در آینده ای نزدیک با اجرایی شدن کامل سیاستهای موجود در این طرح ها ، شاهد رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.