×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

صدیق امام جمعه لاهیجان - آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ / با تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید - امام‌جمعه لاهیجان

 

به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) به بیان زندگانی، ویژگی‌ها و فضایل ایشان پرداخت و گفت: در ماه مبارک رمضان هستیم ما بینوا، نیازمند، گرسنه و محروم زیاد داریم بنده از همه می‌خواهم جشن گل‌ریزانی که برای آزادسازی زندانیان در پیش داریم کمک کنیم، سعه‌صدر داشته باشیم و این‌ها و خانواده‌هایشان را از دردها نجات دهیم.

امام‌جمعه لاهیجان در ادامه در واکنش به مطالب نماینده شهرستان اظهار داشت: ایشان مطالب خوبی گفتند، سوز داشتند درد داشتند و یک سری از کارهایی را که انجام دادند نیز ارائه دادند اما می‌خواهم جمله‌ای را به ایشان بگویم شما پدر  این شهر هستید شما نماینده این‌وآن نیستید. آن‌یکی این چنان کرد این‌یکی چنین کرد، نه هرگز این حرف را نزن.

وی ادامه داد: عذر می‌خواهم به‌عنوان برادر بزرگ‌تر که هم سن من هم از شما بیشتر است و هم علم حوزوی‌ام، دانشگاهی نیز دکترا دارم و سی سال هم در دانشگاه تدریس کردم عرض می‌کنم فرمودید درگذشته میدان گیل را چنین و چنان کردند، شما این‌چنین نکنید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق تصریح کرد: آقای نماینده بنده در کنار شما هستم خواهش می‌کنم آن آقای بزرگوار پیمانکار نشان دادند که نمی‌توانند، این پروژه به فردی واگذار شود که بتواند انجام دهد، فردی نیز که سابقه کاری خوبی دارد اعلام آمادگی کرده است، اینکه می‌گویید فلان زمان پرده برمی‌دارم این از شما بعید است شما آقا هستید کار بد را بیا جبران بکن!

امام‌جمعه لاهیجان در رابطه با دوربرگردان نزدیک بیمارستان میلاد نیز گفت: نمی‌خواهم ماجرا را بازکنم، خلاصه‌اش این است سه سال تلاش شد، نماینده تلاش کرد، فرمانداری و راهداری تلاش کردند ستشان درد نکند موفق باشند مؤید باشند، حالا نشد شما زحمت کشیدید، یک‌حرفی هم من زده بودم قضیه حل شد نامه هم آمد، این بد است که بگوییم چون فلان جا را باز نکردند اینجا هم نباید باز شود.

وی افزود: از آقایان محل لیالستان خواهش می‌کنم یک مقدار مهلت بدهند بگذارید این جلوی بیمارستان باز بشود  این مجروحین، مصدومین، بندگان خدا این‌همه راه نروند، نمیرند و کشته نشوند فردا ما مسئول بشویم.

امام‌جمعه لاهیجان تأکید کرد: نگوییم چون جنبه سیاسی بوده چون من امضاء کردم این‌جوری کردند، نه و الله من آن اندازه‌ای که می‌دانم این حرف برای چهار و یا پنج ماه پیش بود ولی این قصه امضا برای دو سه هفتهٔ پیش است.

صدیق در ادامه با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر، عنوان کرد: هر سه شب قدر را مهم بدانید، هر خواسته و آرزویی دارید و می‌خواهید به هدف برسید سعی کنید در این دو سه شب خودتان را آماده کنید.

وی افزود: مساجد ما باید پرشور باشند و مردم حضورداشته باشند، مسجد سنگر است نباید مسجد را رها کنیم همه را دعوت کنید تا مساجد پر شود، آقای عزیز نگو سرنوشت من را این‌جور رقم زدند این را نگو سرنوشتت را خودت رقم می‌زنی ما در طول سال هیچ شبی به ارزش شب‌های قدر نداریم.

امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به در پیش بودن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و سالروز قایم ۱۵ خرداد، اظهار داشت: پانزدهم خرداد بنیان و اساس پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ بود، در ۱۵ خرداد رهبریت برای مرجعیت یعنی امام بود، در این روز بیش از ۱۵ هزار جمعیت از زنان و مردان شهید شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق خطاب به جوانان و همه مردان و زنان توصیه کرد: اصل انقلاب و ولایت‌فقیه خیلی باارزش است، ما برای انقلاب خیلی خون دادیم، برای انقلاب خیلی‌ها شلاق خوردند و در زندان‌ها زجر کشیدند، به خاطر گرانی وندانم کاری مسئولان کاری نکنیم که در دنیا بگویند اسلام نمی‌تواند حکومت‌داری کند.

وی با اشاره به برخی تخریب‌ها در رابطه با ریاست‌جمهور، افزود: از اول انقلاب به همه روسای جمهور گفتیم بد! یکی منافق بود فرار کرد! یکی شهید شد! یکی اسمش را نمیتوانیم بیاوریم! یکی آنجوری یکی اینجوری! تا امروز…. آیا رییس جمهور فعلی هم بد است؟ آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ شما با این جملات و تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید و دشمنان را شاد می‌کنید، آمریکا و دشمنان ما، من و شمارا انداخته‌اند به جان هم، در دنیا هیچ جا نظامی مقدس‌تر، باارزش‌تر، موفق‌تر و بهتر از این نظام ما وجود ندارد نباید به جان یکدیگر بیافتیم.

نماز جمعه لاهیجان 2 - آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ / با تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید - امام‌جمعه لاهیجان نماز جمعه لاهیجان 10 - آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ / با تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید - امام‌جمعه لاهیجان نماز جمعه لاهیجان 9 - آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ / با تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید - امام‌جمعه لاهیجان نماز جمعه لاهیجان 7 - آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ / با تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید - امام‌جمعه لاهیجان نماز جمعه لاهیجان 6 - آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ / با تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید - امام‌جمعه لاهیجان نماز جمعه لاهیجان 5 - آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ / با تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید - امام‌جمعه لاهیجان نماز جمعه لاهیجان 4 - آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ / با تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید - امام‌جمعه لاهیجان نماز جمعه لاهیجان 3 - آیا واقعاً رئیس‌جمهور ما منافق و ضدانقلاب و دزد است؟ / با تخریب‌هایتان نظام و رهبری را زیر سؤال می‌برید - امام‌جمعه لاهیجان

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.