×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حامد اخوان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری رشت - واکنش معاون شهرداری رشت نسبت به وقایع اخیر - حامد اخوان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری رشت

خداوند در قرآن می فرمایند: و الذین یوذون المومنین و المومنات بغیر ما اکتسبو فقد احتملوا بهتانا و اثما مبینا
و آنان که مردان و زنان با ایمان را به خاطر کاری که انجام نداده اند آزار میدهند بار بهتان و گناه آشکاری را به دوش کشیده اند

اینجانب حامد اخوان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری رشت که از شهرداری تهران و اداره کل برنامه ریزی و کنترل عملکرد به شهرداری رشت مامور شده ام، جهت استحضار مردم شریف و غیور و همکاران با تعصبم در مجموعه شهرداری اعلام میدارم با توجه به اصالت مادری که جزو شهروندان شهر رشت بوده و همسر اینجانب که جزو ساکنان قدیمی شهر رشت میباشد و به جهت علاقه قلبی به شهر و داشتن وابستگان خود، پس از دعوت به کار با اشتیاق فراوان مشغول به فعالیت شدم. در این بین فشار های زیادی مثل انگ غیر بومی بودن و غیره را تحمل نمودم ،شاید عدم وابستگی به گروه خاصی مرا در معرض اتهامات اینچنینی قرار داده است.

در این مدت،تلاش زیادی را باحضورم تا ساعت های پس از تایم اداری در محل کار داشته ام وسعی در ارتقا و بهبود سیستم اداری نمودم که به جهت عدم تامین منافع شخصی عده ای قلیل ،موجبات نارضایتی برخی از افراد زیاده خواه شده است. از این رو با نشر اکاذیب و مسائل غیرواقع سعی در شکستن همت و تلاش مجموعه را نموده که لازم است اعلام نمایم تا زمانی که احساس نمایم برای شهر و شهروندان مفید هستم با علاقه و پشتکار به کارم ادامه خواهم داد و خم به ابرو نخواهم آورد و هرگونه اخبار منتشر شده نسبت به اینجانب را رد کرده و ارادت و علاقه قلبی خود را نسبت به مجموعه شهرداری و همشهریان عزیز رشتی ام اعلام میدارم.

ولی لازم میدانم یاداوری نمایم در شهری با این قدمت و فرهنگ با شرایط کنونی شهرداری رشت توقع می رود زحمات مدیران و پرسنل و کارمندان را حداقل با خدا قوت یاری نمایند. هر چند که این گونه افراد کم لطف بسیارقلیل میباشند و بسیاری در این فاصله ی کوتاه ابراز لطف و محبت به بنده داشته اند که ضمن سپاس از ایشان ، تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت و ارتقا سیستم اداری و لایق بودن این جایگاه را خواهم نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.