×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

q 5 - مدیرکل اوقاف گیلان: چگونگی سرقت در حال بررسی است - اوقاف گیلان

چندی پیش بود که خبرهای منتشر شده در فضای مجازی حکایت از سرقت عجیب از بقعه امامزاده هاشم داشت. گفته می شد سارقان در فرصتی طلایی که دوربین های حفاظتی از کار افتاده بوده است، تمامی وجوه نذری مردم را به سرقت برده اند. برخی شنیده های غیرموثق میزان وجوه به سرقت رفته را بیش از صد میلیون تومان ارزیابی کردند. گفته می شود سارقین ساعت ۴ صبح و پس از بیهوش کردن نگهبانان و خادمین، با قطع برق دوربین های مداربسته را از کار انداخته و اقدام به بریدن و شکستن ضریح امام زاده هاشم کردند.

در همین راستا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفتگو با خزرآنلاین ضمن تایید این سرقت، می گوید: جزییات این حادثه هنوز در حال بررسی است.

حجت الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه دوستان از نهادهای ذی ربط به این ماجرا ورود کرده اند، می افزاید: البته بقعه مبارک امامزاده هاشم مجهز به دوربین مداربسته بوده و علت و عوامل این حادثه و چگونگی سرقت در حال بررسی است.

این اظهارات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در حالی مطرح می شود که سرقت از بقعه مبارک امامزاده هاشم بی شباهت به داستان فیلم های هالیوودی با مضمون سرقت از بانک ها نبوده است چرا که سارقان پس از بیهوش کردن نگهبانان و خادمین، با آشنایی کامل از نقشه، اقدام به قطع برق نموده اند. مجهز نبودن دوربین های حفاظتی به باطری برای ادامه عملکرد در هنگام قطع برق هم در نوع خود بسیار عجیب است! مخصوصا اینکه سارقان مجهز به ابزار بریدن ضریح هم بوده اند و توانسته اند تمام نگهبانان را بیهوش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.