پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماجرای عجیب بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر
    16 خرداد 1397 - 14:23
    شناسه : 129122
    0

    سپید خبر نوشت: تابستان سال گذشته بود که یکی از نمایندگان شهر قزوین در مجلس مدعی شد که شهرداری این شهر ۳۷۰ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارد. وی در تکمیل سخنان خود گفته بود: تکمیل هشت طرح بزرگ شهری نیمه‌کاره به ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر در موعد مقرر تکمیل و […]

    پ
    پ

    نصرتی - ماجرای عجیب بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر - بانک شهر

    سپید خبر نوشت: تابستان سال گذشته بود که یکی از نمایندگان شهر قزوین در مجلس مدعی شد که شهرداری این شهر ۳۷۰ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارد. وی در تکمیل سخنان خود گفته بود: تکمیل هشت طرح بزرگ شهری نیمه‌کاره به ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر در موعد مقرر تکمیل و به بهره‌برداری نرسد با خسارت روبرو می‌شوند و این نشان می‌دهد بخشی از کارها از پول آینده هم انجام شده‌است.

    پس از این بود که مسعود نصرتی شهردار پیشین قزوین و فعلی رشت در واکنش به این اظهار نظر نماینده قزوین آن را تکذیب کرده بود و گفته بود: اینکه گفته می‌شود ما ۳۷۰میلیاردتومان به بانک شهر بدهکار هستیم، حقیقت ندارد.

    دیری نپایید که در بهمن ماه ۹۶ رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین به لزوم تسویه کامل بدهی ۲۵۴ میلیارد تومانی شهرداری قزوین به بانک شهر تاکید کرد!

    فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین اظهار داشت: شهردار قزوین بابت تسهیلاتی که از بانک شهر گرفته است ۲۵۴ میلیارد تومان به این بانک بدهکار بوده و اکنون هفت تا ۱۰ میلیارد تومان دیرکرد پرداخت می‌کند. شهرداری قزوین هر اندازه به بانک شهر دیرکرد پرداخت می‌کند اما اصل پول همچنان باقی است و این وضعیت مطلوبی نیست که باید اصلاح شود.

    وی با اشاره به اینکه پرداخت بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر در سال ۹۷ باید در اولویت کاری این نهاد باشد، مطرح کرد: باید از هر راهکاری از جمله اموال، دارایی، ساختمان‌ها و حتی شده سهام شهرداری در بانک شهر به این بانک داده شود تا بدهی یاد شده پرداخت شود. بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر که هر لحظه دیرکرد می‌گیرد باید تسویه شود وگرنه این نهاد با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.

    این در شرایطی است که در زمان مطرح شدن نام نصرتی به عنوان یکی از گزینه های شهرداری رشت، برخی رسانه ها از او به عنوان فردی یادکرده بودند که شاخصه اش بدون بدهی بودن شهرداری قزوین است. ادعایی که البته انگار دُم خروسش اندکی بیرون زده است!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.