شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای وزیر اطلاعات دولت قبل! مگر خود شما وزیر دولت فتنه‌گر نبودید؟
    19 خرداد 1397 - 15:09
    شناسه : 129364
    0

    روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در انبوه سخن پراکنی‌های هفته گذشته شاید اظهارات وزیر اطلاعات دولت قبل از همه شگفت‌آورتر باشد. وی مدعی شده است که فتنه‌ای بالاتر از ۸۸ در راه می‌باشد که قصد دارد مطالبات مردم و مشکلات کشور را بجای دولت به سوی ولی فقیه و رهبری نظام جهت دهد و ایشان را […]

    پ
    پ

    مصلحی - آقای وزیر اطلاعات دولت قبل! مگر خود شما وزیر دولت فتنه‌گر نبودید؟ - اطلاعات

    روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در انبوه سخن پراکنی‌های هفته گذشته شاید اظهارات وزیر اطلاعات دولت قبل از همه شگفت‌آورتر باشد.

    وی مدعی شده است که فتنه‌ای بالاتر از ۸۸ در راه می‌باشد که قصد دارد مطالبات مردم و مشکلات کشور را بجای دولت به سوی ولی فقیه و رهبری نظام جهت دهد و ایشان را مسئول همه این آشفتگی‌های داخلی و خارجی بداند و بعنوان راه‌حل، نیروهای مسلح، سپاه و ارتش و بسیج را برای مقابله با فتنه فرا می‌خواند!

    شنیدن این حرف‌ها که برایش هیچ سند و مدرکی هم ارائه نمی‌شود، موجب تعجب و تاثر است، آن هم در وضعیت حساس سیاسی داخلی و خارجی که بنای بر وحدت و همدلی بود.

    منصب رهبری اقتضایش مسئولیت پذیری در همه فراز و نشیب‌های کشور است و به همین جهت ایشان بطور مداوم سخنان و بیاناتی در همه امور کشور دارند، پس سخن از کدام فتنه و فرافکنی است؟

    فتنه بزرگتر از ۸۸ و حتی زمینه ساز آن فتنه، همان دولت فخیمه خود این آقایان بوده و هست، دیگر قرار است چه برنامه‌ای طراحی شود؟
    باید از این دست حرف‌ها که مجموعه کشور را در فتنه بیشتر می‌پسندد تا صلح و آرامش، ترسید و به خدای متعال پناه برد. زیرا نشانه‌ آتش زیر خاکستری است که افراد و جریانات سیاسی کنار زده شده ازسوی اکثریت ملت، درصدد شعله ور ساختن آن هستند و در آرزوی بازگشت به دوران شبه احمدی‌نژاد حاضر به هر کاری می‌باشند و ظاهرا در این مسیر هیچ عاملی نیز قرار نیست مانعی برایشان باشد.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “آقای وزیر اطلاعات دولت قبل! مگر خود شما وزیر دولت فتنه‌گر نبودید؟”
    1. ای کاش این 3سال باقی مانده ازاین دوره که مثل یه کابوس به جون ملت افتاده هرچی زودترتموم بشه.

      پاسخ
    2. ای کاش این 3سال باقی مانده ازاین دوره که مثل یه کابوس به جون ملت افتاده هرچی زودترتموم بشه.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.