پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • علی کریمی با استقبال هواداران در تمرینات سپیدرود
    19 خرداد 1397 - 19:50
    شناسه : 129390
    0

    سرمربی سپیدرود از امروز تمرینات این تیم را برای حضور در لیگ هجدهم آغاز کرد.

    پ
    پ

    علی کریمی - علی کریمی با استقبال هواداران در تمرینات سپیدرود - تمرینات سپیدرود

    بعد از پایان لیگ هفدهم و بالا گرفتن موضوع  اختلاف علی کریمی سرمربی فصل قبل سپیدرود با مالک این باشگاه، ناگهان خبر انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی سپیدرود منتشر شد. این انتخاب با عکس العمل تند هوادران رشتی مواجه شد تا جایی که دست نشان بعد از یک جلسه تمرین از سمت خود کناره گیری کرد.
    اما علی کریمی که هنوز موفق به تسویه حساب با مالک تیم نشده، همانطور که از قبل اعلام کرده بود از صبح امروز تمرینات این تیم را از سر گرفت. او به همراه دستیارانش در ورزشگاه سردار جنگل رشت حاضر شد و بر تمرین حدود ۵۰ بازیکن تستی رده سنی امید نظارت پپدا کرد.

    در ادامه نیز تمرینات سپیدرود زیر نظر سهیل حق شناس و آرمین بیابانی ادامه پیدا کرد و علی کریمی از روی سکوها تمرینات را نظاره کرد.

    جمعی از لیدرها و هواداران سپیدرود با حضور در ورزشگاه از علی کریمی استقبال کردند و با شعارهایی حمایت خود را از ادامه کار وی بیان داشتند.

    این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که باشگاه سپیدرود رشت روز گذشته در سایت منتسب به مالک فعلی در بیانیه‌ای اعلام کرد به هیچ وجه بازیکنی از این تیم حق شرکت در تمرینات سپیدرود زیر نظر علی کریمی را ندارد و اگر این اتفاق رخ دهد با بازیکنان برخورد خواهد شد.

    گفته می شود با توجه به مخالفت مدیران ورزش استان و همچنین پیگیری های مدیران بالادستی مراحل سلب مالکیت از جواد تن زاده مالک فعلی در حال مراحل نهائی است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.