×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

ناصر ملک مطیعی - شناسایی منتشرکننده فیلم حضور ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی -

جمعه شب بود که خبر پخش برنامه دورهمی با حضور ناصر ملک مطیعی در یکی از شبکه های ماهواره‌ای در رسانه های مجازی پخش شد و نظر همه را به خود جلب کرد.

پس از انتشار این خبر راس ساعت اعلام شده، برنامه دورهمی با حضور بازیگر قدیمی پخش شد اما با تصویری که مشخص بود توسط یک گوشی موبایل ضبط شده است.

آنچه مشخص است میهمانان برنامه دورهمی در هنگام ضبط این برنامه نمی توانند از تلفن همراه خود برای فیلمبرداری استفاده کنند. هر چند مسئولین این برنامه تمهیدی برای تحویل تلفن های همراه در خارج از استودیو نیز انجام نداده‌اند و انتشار فیلم های غیر رسمی این برنامه نیز تاکنون بی سابقه بوده است.

صاحب فیلم حضور ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی که با گوشی موبایل به شکل غیر قانونی این برنامه را ضبط کرده است توسط تیم برنامه دورهمی شناسایی و پیدا شده است.

لازم به ذکر است فرد مذکور این برنامه را علاوه بر غیر قانونی بودن آن به هر طریقی که هنوز مشخص نیست در اختیار شبکه‌های ماهواره‌ای قرار داده است.

گزارش‌ها حاکی است امروز طی جلسه ای درخصوص برنامه دورهمی و حواشی آن، جلسه ای بین روابط عمومی صدا و سیما و عوامل مجموعه دورهمی برگزار خواهد شد و سپس نتیجه این جلسه توسط روابط عمومی رسانه ملی اعلام خواهد شد.

میزان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.