شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نماینده آستارا آینده جوانان را فدای دولت ستیزی و جناح گیری خود کرده است
    21 خرداد 1397 - 14:40
    شناسه : 129557
    0

    رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در شهرستان آستارا گفت: ولی داداشی با دولت ستیزی و مخالفت های بی اساس خود با دلتمردان باعث عدم پیشرفت جوانان این شهر شده است.

    پ
    پ

    دریابیان - نماینده آستارا آینده جوانان را فدای دولت ستیزی و جناح گیری خود کرده است - آستارا

    افشین دریابیان در حمایت از دولت تدبیر و امید عنوان کرد : ولی داداشی در اولین مخالفت خود با دولتی که شایسته سالاری را در اداره امور این کشور سرلوحه خود قرار داده، با سخنرانی در میتینگ انتخاباتی آقای رئیسی در اردیبهشت ۹۶ در شهرستان آستارا که کاملا تخریبی و مغرضانه بود، آغازگر یک آورد جناحی علیه دولتمردان اعتدالی شد. این درحالی بود که آقای داداشی ( منتخب مردم آستارا ) با بی توجهی به نظر مردم این شهر که (با آرای بالای ۷۵ درصدی در هر دو دوره به آقای روحانی) همواره حامی دولت بودند، بجای ارائه و دفاع از برنامه های کاندیدای خود به تخریب و بدگویی آقای روحانی پرداخت.

    رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی همچنین در حمایت از استاندار گیلان افزود: دکتر مصطفی سالاری بی شک یکی از شایسته ترین، با کفایت ترین و موفق ترین استاندارهای دولت تدبیر و امید بوده و این امر برای همه مبین و آشکار است که با ورود جوان ترین استاندار کشور به استان گیلان امید در دل جوانان گیلانی زنده شد و با مصوب کردن اولین بخشنامه خود در استان با عنوان « استفاده و بکارگیری از جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی» و اجرایی نمودن این بخشنامه با انتصاب بخشداران و مدیران جوان نشان دادند که با عزمی راسخ، گامی بلند در حوزه جوانگرایی در این استان برداشته اند.

    وی ادامه داد: اگر آقای داداشی استاندار پرتلاش گیلان را در ماجرای منطقه حیران و الحاق آستارا به اردبیل بی کفایت میخوانند، دلیل بی کفایتی استاندار نیست، بلکه عدم آگاهی و شناخت ایشان از عملکرد سنوات گذشته آقای سالاری در حوزه های مدیریتی می باشد. کما اینکه ماجرای حیران و الحاق آستارا به استان اردبیل از آنجایی شروع شد که آقای داداشی در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه استانی باران، استفاده ۲۰ درصدی اردبیلی ها از ظرفیتهای منطقه گردشگری حیران را حق مسلم اردبیلی ها دانست که از نظر بنده همین امر باعث شد تا تعدادی افراد سودجو و خام خیال تعبیری سوء داشته و در حریم خصوصی این شهر و استان تجاوز کنند، که خوشبختانه با درایت مردم فهیم و با فرهنگ آستارا و تدابیر فرماندار و دادستان محترم شهرستان آستارا به این قضیه خاتمه دادند.

    وی در ادامه گفت : آقای داداشی با گذشت حدود ۲ سال از فعالیت خود بعنوان نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، تاکنون هیچ رابطه و مناسبتی با جوانان حامی دولت نداشته اند و با وجود حضور فرمانداری از بدنه دولت و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گیلان، هیچگونه هماهنگی با دولتمردان و حامیان دولت در شهرستان آستارا نداشته و هیچ اقدامی برای ساماندهی جوانان حامی دولت در شهرستان آستارا صورت نگرفته است. این در حالی است که ما شاهد فعالیت و بکارگیری بسیاری از جوانان حامی دولت در بدنه و ارکان دولتی در سایر شهرستانها هستیم و جوانان و مسئولین فارغ از هرگونه جناح گیری در کنار هم برای اعتلاء و آبادانی شهر خود تلاش میکنند.

    رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در آستارا خاطر نشان کرد : اگر امروز در شهر ما -بعد از چندین سال- بیمارستانی افتتاح میشود و ما تعدادی را به انتخاب و صلاحدید خود در آنجا استخدام میکنیم، افتخار نیست. بلکه افتخار آن است که ما علاوه بر داشته های این شهر، بستری را فراهم سازیم تا برای تعدادی از جوانان و فارغ التحصیلان و شایستگان شغل ایجاد شود.

    افشین دریابیان در آخر تاکید کرد؛ بنده به عنوان مسئول ستاد جوانان دکتر حسن روحانی در شهرستان آستارا وظیفه پیگیری مطالبات جوانان این شهر را داشته و قویاً این امر مهم را از مسئولین محترم شهر خواستارم و به هیچ عنوان از خواسته ها و مطالبات این نسل آینده ساز، که در حق آنان اجحاف شده است، کوتاه نخواهم آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.