×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

57692436 - ترامپ و اون سند مشترک امضا کردند/ ترامپ: خلع سلاح هسته‌ای خیلی سریع آغاز می‌شود -

به گزارش «بامردم» به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان امضای این سند گفت که کار برای اجرای مفاد این سند به زودی و با سرعت زیاد آغاز خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که این سند یک توافق کامل است و همه چیز را در بر می‌گیرد. گفته شده که این سند از سه بخش اصلی تشکیل شده که جزییات آن به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

دونالد ترامپ پس از امضای این توافقنامه گفت: به آنچه که به دست آورده‌ایم افتخار می‌کنیم. آنچه که امضا شد توافقنامه کاملی است که به زودی جزئیات آن در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز پس از امضای توافقنامه با ترامپ رو به خبرنگاران گفت: دیداری تاریخی داشتیم و به مرحله جدیدی پای گذاشتیم و جهان شاهد تغییری گسترده خواهد بود.

ترامپ نیز رو به خبرنگاران گفت: وارد روابطی استثنایی و خاص با کره شمالی شده‌ایم و امید داریم که بتوانیم خطر سلاح های هسته‌ای که بطور جدی جهان را تهدید می‌کرد از سر جامعه جهانی برداریم. زمان خوبی را با هم گذراندیم دیدار و توافق‌ها بیش از انتظارها بود و باید گفت دیداری موفق داشتیم.

پس از امضای توافقنامه ترامپ و اون در همان محلی که در آغاز مذاکرات و در مقابل پرچم‌های دو کشور عکس یادگاری گرفته بودند حاضر شدند و به صورت جسته گریخته به برخی سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

ترامپ در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از محتوای توافق و نیز مساله خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی سوال کرد گفت: مطمئنا خلع سلاح انجام خواهد شد و روند خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی خیلی سریع و به زودی آغاز خواهد شد.

او همچنین در پاسخ به خبرنگار دیگری که فریاد زد آیا با اون دیدار دیگری انجام خواهد شد و او به آمریکا می آید گفت: این دیدار منجر به دیدارهای بیشتر بیشتر و بیشتر خواهد شد دیدارها افتخاری برای من است افتخاری بزرگ. بله یقینا دیدار خواهیم داشت و حتما از او برای سفر به آمریکا و دیدار در کاخ سفید دعوت می‌کنم.

پس از سخنان کوتاه ترامپ در جواب خبرنگاران آنها بار دیگر خوش و بشی انجام دادند که پس از آن رهبر کره شمالی به سرعت و پیش از ترامپ صحنه را ترک کرد و به همراه تیم همراهش از محل خارج شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.