جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روایت تکراری «کجای دنیا» اینگونه است؟
    25 خرداد 1397 - 19:16
    شناسه : 129940
    0

    گیل خبر نوشت: روز پنجشنبه در اقدامی عجیب سرمربی جدید تیم ملوان بندر انزلی در فرمانداری این شهرستان معارفه شد. مراسمی که از ورود قاطبه خبرنگاران ممانعت به عمل امد و مشخص نیست به چه دلیلی آن را مراسم معارفه نامیده بودند. تاکنون سابقه نداشته که سرمربی یک باشگاه در فرمانداری یک شهرستان معرفی شود. […]

    پ
    پ

    n82943265 72388814 768x511 - روایت تکراری «کجای دنیا» اینگونه است؟ -

    گیل خبر نوشت: روز پنجشنبه در اقدامی عجیب سرمربی جدید تیم ملوان بندر انزلی در فرمانداری این شهرستان معارفه شد. مراسمی که از ورود قاطبه خبرنگاران ممانعت به عمل امد و مشخص نیست به چه دلیلی آن را مراسم معارفه نامیده بودند.

    تاکنون سابقه نداشته که سرمربی یک باشگاه در فرمانداری یک شهرستان معرفی شود. از هنگامی نیز که فیفا به شدت مقابل دولتی شدن فوتبال موضع گیری می کند هرگونه اقدامات این چنینی منسوخ شده است. ولی به نظر می رسد هنوز در میان مسئولین دولتی افرادی هستند که حتی انتخاب سرمربی باشگاه را نیز می خواهند به صورت رسمی به نام خودشان ثبت کنند.

    این دیگر کاملا تکراری شده است که بگوئیم کجای دنیا چنین اتفاقی می افتد. ما از سویی با فدراسیون فوتبال اسپانیا طرف هستیم که بدون هیچگونه توضیحی به دولت حکم اخراج سرمربی اسپانیا را صادر می کند. همین سرمربی اسپانیا در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید با پرز رئیس باشگاه روبه رو است و آن جا نیز فرماندار و بخشدار و نخست وزیری را مشاهده نمی کنیم. این امر حتی در ایران نیز دیده نشده که سرمربی باشگاه در فرمانداری یا نهاد دولتی دیگری معرفی شود. ولی گوئی انزلی جای دیگری است!

    به واقع اگر باشگاه هیات مدیره و مالک خودش را دارد چه لزومی دارد که فرماندار در روز معارفه به عنوان رئیس جلسه به ابراز نظر بپردازد و و بازهم از این سخنان تکراری بشنویم که « باید با حمایت های همه جانبه هواداران و مسئولان و عموم مردم بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی آن بازگردانیم» سوال اینجاست چرا در طول یک فصل گذشته که مسئولیت داشتید چنین همکاری وجود نداشته و نمونه آن را در کسر امتیاز از ملوان مشاهده کردیم که و اگر اقدام فوری منطقه آزاد انزلی نبود حکم سقوط به دسته پائین تر نیز صادر می شد.شما که پای معارفه ها خودتان را نشان می دهید و از «حمایت عملی»حرف می زنید موقع شکست ها نیز حاضر هستید مسئولیت خودتان را بر عهده بگیرید؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.