پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسعود نصرتی مسئول جدید ارتباط با رسانه در حوزه شهردار! + عکس
    27 خرداد 1397 - 14:27
    شناسه : 130063
    0

    رشت 20 نوشت: از نخستین باری که مسعود نصرتی شهردار رشت پای گفتگو با رسانه ها نشست حدود ۶ الی ۷ ماه می گذرد، نخستین باری که البته بار دومی را به همراه نداشت تا اینکه پس از بالا گرفتن انتقادات از وی، نصرتی بار دیگر به یاد برگزاری نشستی خبری با رسانه ها بیفتد. […]

    پ
    پ

    شهردار رشت - مسعود نصرتی مسئول جدید ارتباط با رسانه در حوزه شهردار! + عکس - رسانه‌

    رشت 20 نوشت: از نخستین باری که مسعود نصرتی شهردار رشت پای گفتگو با رسانه ها نشست حدود ۶ الی ۷ ماه می گذرد، نخستین باری که البته بار دومی را به همراه نداشت تا اینکه پس از بالا گرفتن انتقادات از وی، نصرتی بار دیگر به یاد برگزاری نشستی خبری با رسانه ها بیفتد.

    حال اما در شرایطی که حدود دو ماه قبل علی خلیلی به عنوان مسئول ارتباط با رسانه حوزه شهردار کار خود را در شهرداری رشت آغاز کرد، خیلی زود جایش را به مریم رضاطبع داد تا او نیز به عنوان دومین فردی که هیچ سابقه رسانه ای مشخصی نداشته کارش را به عنوان مسئول ارتباط با رسانه های حوزه شهردار در یک سمت خارج از چارت آغاز کند.

    با این حال اگرچه انتصابات نصرتی در یک سمت خارج از چارت بسیار پررنگ تر از گذشته بود، اما هیچ خروجی مناسبی نداشت و ضای تعامل با شهردار رشت در رسانه ها بسیار کمرنگ تر از قبل شد. به گونه ای که موج انتقادات از شهردار رشت دیگر محدود به چند رسانه نیست و اکنون اعتراضات به عملکرد مسعود نصرتی وارد فازی جدی تر نسبت به گذشته شده است.

    جالب آنکه نصرتی برای برون رفت از این وضعیت در اقدامی جدید شخصاً تدارک یک نشست خبری جدید را دیده است و در نامه ای که برای رسانه ها فکس شده از اصحاب رسانه خواسته تا در نشست خبری وی حضور به هم رسانند! موضوعی که نشان می دهد نصرتی برای ارتباط با رسانه به تیم جدید نیز اعتماد کافی نداشته و خودش برای رفع و رجوع اعتراضات آستین بالا زده است که در این شرایط باید گفت مسعود نصرتی مسئول جدید ارتباط با رسانه در حوزه شهردار رشت شده است!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.