×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

متهم زن دختر مجرم - صحنه‌ سازی زن ۱۸ ساله برای فاش نشدن قتل شوهرش - 18 ساله

متهم به قتل با صحنه‌سازی می‌خواست این جنایت را به گونه‌ای جا بزند که همه گمان کنند او قربانی سرقت مرگبار شده است.

به گزارش جام‌جم، ساعت ۱۰دقیقه بامداد بیست و پنجم خرداد امسال یکی از ماموران کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مرد ۲۲ ساله‌ای به نام سمیع در بیمارستان سوم شعبان خبرداد.

ماموران با دستور قضایی به تحقیق از همسر مقتول پرداختند که او مدعی شد شوهرش در خیابان بوده و به سمت خانه‌شان باز می‌گشته که در جریان حمله سارقان ناشناس زخمی و همین ماجرا باعث مرگ او شده است.

این در حالی بود که بازپرس جنایی خودش هم برای ادامه تحقیقات در بیمارستان حاضر شد و در جریان تحقیقات متوجه شد آثار یک ضربه چاقو در ناحیه قلب مرد جوان دیده می‌شود.

علاوه بر آن روی انگشتان دست راست وی جراحت‌هایی وجود دارد.

به نظر می‌رسد او در جریان یک درگیری به قتل رسیده باشد. با دستور بازپرس در بیمارستان دوباره از همسر مقتول تحقیقات انجام گرفت که گفته‌های ضد و نقیضی را مطرح کرد.

وی ابتدا مدعی شد شوهرش از سوی سارقان در جعفر آباد ورامین مورد حمله قرار گرفته است. زمانی که از ماجرا با خبر شده همراه یکی از اقوامش به آنجا رفته و وی را به بیمارستان منتقل کرده است. اما در تحقیقات بعدی حرف‌های جدیدی را به زبان آورد و یکبار دیگر گفت مقابل خانه‌شان هدف حمله سارقان قرار گرفته است. وی زمانی که متوجه شد بازپرس جنایی به او مشکوک شده اعلام کرد شوهرش خودکشی کرده است.

با دستور بازپرس جنایی، ماموران کلانتری برای بازرسی از خانه مقتول اعزام شدند. آنها زمانی که وارد خانه شدند با به‌هم ریختگی آنجا و لکه‌های خون در اتاق‌ها، رو‌به‌رو شدند.

با گزارش موضوع به بازپرس جنایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات بیشتر به خانه مقتول که در شوش شرقی قرار داشت حاضر شدند.

والدین مقتول در آنجا حاضر بودندو به افسران حاضر در محل گفتند که عروسشان قاتل است و از وی شکایت دارند. ماموران تیم جنایی پلیس آگاهی تهران، پس از بررسی‌های لازم متوجه شدند لکه‌های خون روی فرش‌ها با گروه خون مقتول انطباق دارد.

ستاره متهم ۱۸ ساله در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: ثمره زندگی مان دختر چهار ساله‌ای است.

خانواده شوهرم مدام در زندگی مان دخالت می‌کردندو باعث شده بودند من و شوهرم مدام با هم درگیری و اختلاف داشته باشیم.

حتی شوهرم بعداز این درگیری‌ها مرا کتک می‌زد.

آنقدر از دست بد رفتاری‌ها و دخالت‌های خانواده‌اش در زندگی‌مان ناراحت شده بودم که به شوهرم گفتم طلاق می‌خواهم و مهریه‌ام را باید بدهد.

وی افزود: آن روز من و شوهرم داشتیم صبحانه می‌خوردیم که با هم دعوایمان شد و مشاجره لفظی مان بالا گرفت. او عصبانی شد و چاقوی میوه‌خوری را از داخل سفره برداشت و تهدید کرد خودش را می‌کشد. نگران حالش بودم. به زور چاقو را از او گرفتم.

متهم زن ادامه داد: دقایقی بعد دوباره چاقو را از من گرفت و با آن ضربه‌ای به قلبش زد. چاقو را ازوی گرفتم. او زخمی شده و در خانه خوابید. حالش که وخیم شد به یکی از اقوام زنگ زدم و او را به بیمارستان بردیم که فوت شد.

این در حالی بود که در ادامه تحقیقات زن ۱۸ ساله اعتراف کرد دروغ گفته و در جریان درگیری و دعوایشان با چاقو همسرش را کشته است و در بیمارستان با صحنه‌سازی وانمود کرده او هدف حمله سارقان قرار گرفته و زمانی که در مظان اتهام قرار گرفته دوباره به دروغ گفته شوهرش خودکشی کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.