×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

یارانه - قطع یارانه را چطور پیگیری کنیم؟ - قطع یارانه

به گزارش خبرآنلاین، هنوز قطع یارانه ها به دلایل متعدد باعث نوشتن کامنت از سوی کاربران می شود.

کاربری به نام امید در این باره نوشته: سلام به تازگی پدر من فوت کرده است و یارانه ما قطع شده هست حالا میخواهیم یارانه بگیریم من و مادرم چطوری باید پیگیری کنیم لطفا از مسئولان بپرسید چیکار باید کنیم؟

در این باره وزارت رفاه اعلام کرده است سامانه اعتراض به قطع یارانه نقدی دائمی شد و شهروندانی که یارانه آنها قطع شود می‌توانند به مدت ۲ ماه پس از قطع یارانه به سایت www.yaraneh۱۰.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: درباره قطع یارانه افراد غیر نیازمند به اطلاع می رساند، بدلیل اینکه برخی از شهروندان موفق به ارسال درخواست بررسی علت قطع یارانه در سایت یارانه ۱۰ نشده اند ، به منظور ایجاد فرصت برای این دسته از هموطنان اعلام می گردد ، هموطنانی که یارانه آنها قطع شده است تا مدت ۲ ماه پس از قطع یارانه می توانند به سایت یارانه ۱۰ مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند .

بر اساس این اطلاعیه، شهروندانی که یارانه آنها در ماه های اتی هم قطع شود می‌توانند به مدت ۲ ماه پس از قطع یارانه به سایت یارانه ۱۰ مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. نکته مهم این است که فرآیند بررسی اعتراض ( از ثبت درخواست تا پاسخ ) کاملاً غیر حضوری صورت خواهد گرفت.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.