×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

و هنر - اکران محدود فیلم جدید آقای بازیگر به دلیل رسوایی اخلاقی - رسوایی اخلاقی

توزیع کننده فیلم «کلوپ پسران میلیاردر» با تاکید بر این که دیگر بازیگران فیلم نباید به خاطر یک بازیگر مجازات شوند، گفت تصمیم‌گیری درباره این فیلم آسان و بدون حساسیت انجام نشد.

«ورتیکال انترتینمنت» یک توزیع کننده مستقل که توزیع فیلم جدید تراولتا یعنی «گوتی» را نیز برعهده دارد اتخاذ تصمیم در این باره را سخت خواند و تاکید کرد اسپیسی نقشی کوچک و مکمل در این فیلم دارد و به همین دلیل بقیه بازیگران نباید به خاطر او مجازات شوند.

برای آزمایش این که آیا سینماروها حاضر هستند با کوین اسپیسی روی صحنه بزرگ روبه‌رو شوند، فیلم «کلوپ پسران میلیاردر» به کارگردانی جیمز کاکس اکرانی محدود در تابستان امسال و از ۱۷ اگوست خواهد داشت و در نیمه جولای به صورت VOD توزیع می‌شود.

سرنوشت این درام جنایی پس از آن که اسپیسی در پاییز گذشته به رسوایی جنسی متهم شد و شماری از مردان در آمریکا و انگلستان از وی شکایت کردند، نامعلوم مانده بود. در همین حال نتفلیکس و MRC وی را از سریال «خانه پوشالی» کنار گذاشتند و ریدلی اسکات در فیلم ساخته شده «همه پول‌های دنیا» بازیگر دیگری را جایگزین نقش اسپیسی کرد.

انسل الگورت، تارون اگرتون، اما رابرتز، جرمی ایروین، کری الویس، جود نلسون و بیلی لورد بازیگران این فیلم هستند که بر مبنای ماجرای واقعی کلوپی به همین نام که در دهه ۱۹۸۰ در کالیفرنیا فعال بود، ساخته شده است.

اسپیسی در این فیلم در نقش ران لوین از بورلی هیلز ظاهر شده است.

فیلم‌های ورتیکال معمولا همزمان به صورت اکران محدود و به شکل VOD اکران می‌شوند و فیلم‌ها اغلب در ۲۵ سینما یا کمتر به نمایش درمی‌آیند و گاهی نیز ممکن است فیلمی در ۷۵ سالن سینما نمایش داده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.