شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حضور استاندار بر مزار جان باختگان زلزله دلخراش رودبار
    01 تیر 1397 - 14:34
    شناسه : 130443
    0

    همزمان با سالروز زلزله دلخراش ۳۱ خرداد سال ۶۹ درشهرستان رودبار ، استاندار گیلان عصر امروز با حضور در روستاهای کلشتر و کلورز شهرستان رودبار با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بر مزار جان باختگان این حادثه دلخراش یاد و خاطره آنان را گرامی و با مردم آن منطقه دیدار و گفتگو کرد . […]

    پ
    پ

    IMG 2782 747x498 - حضور استاندار بر مزار جان باختگان زلزله دلخراش رودبار -

    همزمان با سالروز زلزله دلخراش ۳۱ خرداد سال ۶۹ درشهرستان رودبار ، استاندار گیلان عصر امروز با حضور در روستاهای کلشتر و کلورز شهرستان رودبار با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بر مزار جان باختگان این حادثه دلخراش یاد و خاطره آنان را گرامی و با مردم آن منطقه دیدار و گفتگو کرد .

    دکتر مصطفی سالاری در این مراسم با تسلیت سالروز جان باختن جمعی از هموطنان در زلزله سال ۶۹ رودبار گفت : این حادثه دلخراش مصیبتی برای تمامی ملت ایران بود که همگان ابراز همدردی کردند .

    استاندار گیلان با یادآوری شکل گیری وحدت ملی در بازسازی خرابی های زلزله سال ۶۹ رودبار ، این وحدت ملی رانشان همدردی تمامی ملت بزرگ ایران با مردم حادثه دیده دانست و خاطر نشان کرد : در توسعه امروز کشور نیز نیازمند شکل گیری همان وحدت ملی هستیم .

    وی با بیان اینکه با اتکا به نظرات و مشورت مردم در خدمت رسانی به آنان موفق خواهیم بود تصریح کرد : هر اقدام در منطقه باید در راستای منافع عمومی انجام پذیرد .

    استاندار گیلان با طلب غفران الهی برای تمامی جان باختگان این حادثه دلخراش گفت : این مناسبت ها وظیفه اجتماعی برای ابراز همدردی و ادای احترام به جان باختگان است .

    IMG 2714 - حضور استاندار بر مزار جان باختگان زلزله دلخراش رودبار -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.