×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جواد نجار تمیزکار - شهردار لاهیجان با اجرای برنامه‌های متفاوت و پرنشاط قدم‌های خوبی برداشت / تداوم برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای افزایش شورونشاط اجتماعی - استخر لاهیجان

 

جواد تمیزکار با اعلام این خبر در گفت‌وگو با «با مردم» افزود: درخواست‌های مردم فهیم شهرستان لاهیجان و همراهی، همدلی و نظم و انضباطی که مردم فرهنگ دوست و فرهنگ‌پرور لاهیجان در روز پخش زنده بازی ایران و مراکش داشتند باعث شد تا ما درخواست دوم برای پخش بازی ایران و پرتغال را برای اخذ مجوزهای لازم ارسال کنیم.

وی افزود: شهردار محترم لاهیجان از همان ابتدا قول‌هایی درزمینهٔ سیاست‌های مدیریت شهری مبنی بر ایجاد شورونشاط اجتماعی داده بود که با اجرای برنامه‌های متفاوت و پرنشاط حرکت‌های خوبی داشت و در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته شد.

سخنگوی شورای شهر لاهیجان ادامه داد: یکی از همین برنامه‌ها در زمینهٔ ایجاد شورونشاط در میان شهروندان، پخش زنده فوتبال و ویژه‌برنامه جشن عید فطر بود که به بهترین شکل و با استقبالی کم‌نظیر برگزار شد.

تمیزکار بابیان اینکه برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای افزایش شورونشاط اجتماعی در شهر لاهیجان از سوی شورای اسلامی شهر تداوم خواهد داشت، گفت: روز گذشته (جمعه اول تیرماه) نیز جشنواره خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در بام سبز لاهیجان برگزار و مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.

وی در رابطه با پخش زنده دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال در حاشیه استخر لاهیجان، عنوان کرد: این ویژه‌برنامه با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان شهردار محترم، شورای تأمین شهرستان و مساعدت و همکاری فرماندار و استاندار محترم ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه چهارم تیرماه در بلوار خلیج‌فارس (حاشیه استخر) برگزار خواهد شد.

تمیزکار اضافه کرد: درخواست برگزاری این دیدار پس از طی تشریفات قانونی از طریق فرماندار محترم به حضور استاندار معزز گیلان تقدیم شد که تنها پس از چند ساعت و با پیگیری‌های مجدانه شهردار لاهیجان موردپذیرش دکتر سالاری نماینده عالی دولت در استان گیلان قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.