پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تبریک نوروزی مهندس جعفرزاده
    01 فروردین 1395 - 20:44
    شناسه : 1306
    0

    به مناسبت آغاز سال ۹۵ مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس نهم و نماینده منتخب این شهرستان در مجلس دهم پیام تبریکی صادر نمود. به گزارش «با مردم»، در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار    یا محول الحول و الاحوال حول […]

    پ
    پ

    indexبه مناسبت آغاز سال ۹۵ مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس نهم و نماینده منتخب این شهرستان در مجلس دهم پیام تبریکی صادر نمود.

    به گزارش «با مردم»، در این پیام آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    یا مقلب القلوب و الابصار

     یا مدبر اللیل و النهار

       یا محول الحول و الاحوال

    حول حالنا الی احسن الحال

    بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه جهان آئینه ی نمای قدرت خداوندی می گردد. نوروز ، سرآغاز حیات مجدد طبیعت و ایجاد طراوت در وجود انسانهاست و چه زیباست در این رستاخیز طبیعت ، نقش بندی های نقاش آفرینش را با تأملی ژرف بنگریم و از خالق هستی بخواهیم نام و یاد خود را در وجودمان زنده نگه دارد و توفیق خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان در باورمان نهادینه سازد.

    درسالی که همراه با حیات دوباره طبیعت، نور معنویت ، قلب های مؤمنان را متحول می سازد،  امید است دست در دست یکدیگر، متعـهدانه تر  از گذشته برای ارتقـاء خدمتگزاری و تأمین فردای بهتر بکوشــیم تا دین خود را نسـبت به مردم ، نظام مقــدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام در پرتو منویات مقام معظم رهبری ادا نمائیم.

    اینجانب ، فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت  عید فرخنده و نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی  عشق و محبت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است  ، به تمامی‌ گیلانیان سرافراز بویژه مردم شریف و فهیم شهرستان رشت و حومه  تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از شادکامی‌، برکت و معنویت ، ازدرگاه خداوند متعال و سبحان مسئلت می‌نمایم.

    مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

    رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان

    نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.