شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41293 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خبر اخراج آقازاده‌ها درست است! /بنا به مصلحت کشور خبر را از خروجی برداشتیم!
    03 تیر 1397 - 12:39
    شناسه : 130625
    0

    مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز با بیان اینکه خبر اخراج آقازاده‌های خزانه داری آمریکا درست است، افزود: اولا که در همه رسانه‌ها اشتباه پیش می‌آید و ثانیا این که خبر ما درست بود و بنا به مصلحت کشور خبر را از خروجی برداشتیم.

    پ
    پ

    دکتر رضا واعظی - خبر اخراج آقازاده‌ها درست است! /بنا به مصلحت کشور خبر را از خروجی برداشتیم! - آقا زاده

    ایرنا نوشت: روز گذشته خبرگزاری ایسکانیوز خبری مبنی بر توقیف ۱۴۸ میلیارد دلار دارایی آقازاده های ایرانی و اخراج ۵ هزار و ۴۳۲ آقازاده ایرانی ساکن آمریکا از این کشور در سه ماه آینده منتشر کرد که با بازتاب های بسیاری همراه بود اما دقایقی بعد این خبر از سایت خبرگزاری حذف و اعلام شد که این خبر جعلی است. اما امروز مدیرعامل ایسکانیوز با طرح ادعای جدیدی گفت: خبر اخراج آقازاده ها از آمریکا درست بوده و به خاطر مصلحت کشور خبر را حذف کرده بودند.

    دکتر رضا واعظی، مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز با بیان اینکه خبر اخراج آقازاده‌های خزانه داری آمریکا درست است، افزود: اولا که در همه رسانه‌ها اشتباه پیش می‌آید و ثانیا این که خبر ما درست بود و بنا به مصلحت کشور خبر را از خروجی برداشتیم. علاوه بر اینکه قبل از ما «صبح اصلاحات» این خبر را کار کرده بود.

    وی ادامه داد: تا چند روز آینده خبر ما بصورت رسمی منتشر خواهد شد و خواهید دید که سورپرایز تیرماه آمریکا همین خبر بوده!!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.