شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41552 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2375×
جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان می‌تواند در جذب توریسم ثمربخش باشد
03 شهریور 1395 - 13:31
شناسه : 13080
0

ذبیح اله نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در آستانه برپایی هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند می تواند در معرفی جاذبه های گردشگری و جذب توریسم ثمربخش باشد. به گزارش «بامردم»، نیکفر در گفت و گویی اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در معرفی جاذبه های […]

پ
پ

دکتر نیکفر دانشگاه آزاد لاهیجان (6)

ذبیح اله نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در آستانه برپایی هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند می تواند در معرفی جاذبه های گردشگری و جذب توریسم ثمربخش باشد.

به گزارش «بامردم»، نیکفر در گفت و گویی اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در معرفی جاذبه های گردشگری و جذب توریسم شهرستان لاهیجان می تواند مثمر ثمر بوده و باعث اشاعه فرهنگ و همچنین رونق اقتصادی  منطقه شود.حضور هنرمندان از شهر ها و استانهای دیگر در لاهیجان می تواند باعث ایجاد پلی بین مردم و سایر استانها باشد همانطور که دین ما فرموده در زمین سیر کنید تا عاقبت گذشتگان را ببینید.

وی با اشاره به اینکه در گذشته برنامه های سرگرمی همچون بازیهای بومی محلی وجود داشت که در شهرها و روستاها به مناسبتهای مختلف برای سرگرمی و شادی مردم اجرا می شد افزود: این جشنواره می تواند جایگزین آنها شود. نیکفر در ادامه به همکاری و تعامل نهادهای مختلف در اجرای هر چه بهتر جشنواره اشاره کرد و گفت: من نیز حتما در ایام برگزاری جشنواره در لاهیجان حضور خواهم داشت .

هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به دبیری سعید اگشته شهردار این شهر از ١٢ لغایت ١۶ شهریور ٩۵ در سطح شهر لاهیجان برگزار می شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.