جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با جدیدترین تکنولوژی فوق پیشرفته ارتش آمریکا آشنا شوید
    05 تیر 1397 - 19:00
    شناسه : 130856
    0

    ارتش آمریکا اخیراً از جدیترین تکنولوژی فوق پیشرفته خود رونمایی کرده است. این تکنولوژی فوق پیشرفته را می توان یکی از قوی ترین ابزارهای جنگی در جهان دانست. بین قدرت های نظامی جهان ارتش آمریکا همواره از نمره قابل قبولی برخوردار است. با این وجود این ارتش از یک فناوری فوق پیشرفته و جدید رونمایی […]

    پ
    پ

    craft set to take US Marines - با جدیدترین تکنولوژی فوق پیشرفته ارتش آمریکا آشنا شوید -

    ارتش آمریکا اخیراً از جدیترین تکنولوژی فوق پیشرفته خود رونمایی کرده است. این تکنولوژی فوق پیشرفته را می توان یکی از قوی ترین ابزارهای جنگی در جهان دانست.

    بین قدرت های نظامی جهان ارتش آمریکا همواره از نمره قابل قبولی برخوردار است. با این وجود این ارتش از یک فناوری فوق پیشرفته و جدید رونمایی کرده که در نوع خود منحصر به فرد است.

    ارتش آمریکا یک زره‌پوش دوگانه را با هدف محافظت از دریانوردانِ در حال انتقال، از دریا به ساحل، رونمایی کرد که قرار است BAE Systems قرارداد ساخت آن را قبول کند.
    بیش از ۱ میلیون سرباز در ارتش امریکا خدمت می‌کنند. نیمی از این عدد در استخدام ارتش و تمام‌وقت هستند، و بقیه نیروی ذخیره‌ی گارد ملی یا نیروی ذخیره‌ی ارتش هستند. برای این‌که تصور کنید و در نظر آورید، شهری با این سربازان بی‌تردید نفوس بیش‌تری از سان‌خوزه؛ آستین، تگزاس؛ جکسون ویل، فلوریدا؛ و سان‌فرانسیسکو خواهد داشت.

    وال‌‌مارت با لیست حقوق و دستمزد ۲.۲ میلیون نفری بزرگ‌ترین کارفرمای آمریکا است. ولی ارتش آمریکا مکان دوم را با بیش از یک میلیون نیروی تحت استخدام و ذخیره دارد. با این که در ۲۰۱۵ بودجه‌ی ارتش برای کاهش شمار سربازان به ۱.۰۴۲.۰۰۰ کاهش یافت، ولی هنوز از سومین کارفرمای بزرگ آمریکا، “یام برندز”، با ۵۳۳.۰۰۰ کارمند، سرتر است.

    خودروی نظامی جدید ساخت BAE Systems جایگزین محصولِ قدیمیِ تهاجمیِ کم‌عمق، خواهد شد که از ۱۹۷۲ در نیروی دریایی از آن استفاده می‌شده است.

    کمپانی PLC یکی از طرف‌های قرارداد می‌گوید خودروی نظامی دوزیست / ACV برای شرایط جنگی و هنگام اعزام نیرو به ساحل مورداستفاده قرار می‌گیرد.

    اما این ابزار جدید و فوق پیشرفته چه ویژگی هایی دارد؟

    – وزن: ۳۰۶۱۷ کیلوگرم

    – قادر به حمل ۳۳۰۲ کیلوگرم بار همراه با ۱۳ سرنشین و ۳ خدمه است.

    – حداکثر سرعت ۱۰۵ کیلومتر بر ساعت

    – سرعت در دریا: ۶ گره دریایی

    – محدوده حرکت در جاده: ۵۲۳ کیلومتر

    – محدوده حرکت در دریا: ۱۲ مایل دریایی

    – طول: ۸.۹ متر / عرض: ۳.۱ متر / ارتفاع ۲.۸ متر

    قبل از این پروژه، نیروی دریایی بیش از ۳.۷ میلیارد دلار برای توسعه خودروی دیگری موسوم به EVF هزینه کرد که در سال ۲۰۱۱ به دلیل افزایش هزینه و مشکلات فنی، طرح مذکور لغو شد و حالا این خودرو جای آن را خواهد گرفت

    قرارداد اولیه ۱۹۸ میلیون دلاری به امضاء رسیده و تاکنون ۱۶ نمونه اولیه از این زره‌پوش دوزیست ساخته‌شده است. پروژه ساخت و نگهداری برای ۲۰۸ زره‌پوش دوزیست، به مبلغ ۶.۲ میلیارد دلار تعریف‌شده است.(هزینه ساخت بر اساس ارقام سال ۲۰۲۰ حدود ۱.۲ میلیارد دلار بیشتر نخواهد شد! و مابقی صرف نگهداری و تعمیرات خواهد شد) گفتنی است ۳۰ کمپانی نمونه‌های اولیه خود را عرضه کردند که درنهایت خودروی BAE برای تولید مورد موافقت مقامات پنتاگون قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.