سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تأمین برق، اصلی‌ترین نیاز واحدهای صنعتی گیلان است/ زیرساخت‌ها مهیا شود تا تولید پویا گردد
    05 تیر 1397 - 18:46
    شناسه : 130858
    0

    رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گیلان، در جلسه بررسی مشکل برق شهرک صنعتی سپیدرود مطرح کرد:تأمین برق یکی از اصلی‌ترین نیاز زیرساختی واحدهای صنعتی استان گیلان است و این خلأ باید در شهرک صنعتی سپیدرود به هر شکل ممکن رفع گردد

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۶ ۲۶ ۱۸ ۳۰ ۳۸ - تأمین برق، اصلی‌ترین نیاز واحدهای صنعتی گیلان است/ زیرساخت‌ها مهیا شود تا تولید پویا گردد - برق گیلان

    به گزارش «بامردم» به نقل از وا روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان، دکتر فرهاد دلق‌پوش در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیران شرکت تولید و توزیع برق منطقه‌ای گیلان برای بررسی و رفع مشکل برق واحدهای صنعتی سپیدرود در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد گفت: تولید و فعالیت واحدهای صنعتی نباید به علت عدم ایجاد زیرساخت‌ها در گیلان متوقف شود.

    فرهاد دلق‌پوش افزود: برای تأمین برق طرح‌های توسعه‌ای در بخش صنعت باید آینده‌نگری و برنامه‌ریزی صورت گیرد. وی همچنین استفاده بهینه از حداقل امکانات را برای افزایش بهره‌وری، ضروری دانست و گفت: تأمین برق یکی از اصلی‌ترین نیاز زیرساختی واحدهای صنعتی استان گیلان است و این خلأ باید در شهرک صنعتی سپیدرود به هر شکل ممکن رفع گردد.

    وی با اشاره به‌ضرورت اتخاذ تدابیر شایسته برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در استان افزود: درگذشته برخی از آینده‌نگری‌ها برای تأمین زیرساخت‌ها ازجمله، پیش‌بینی لازم برای تأمین میزان برق صنایع استان منطبق با طرح‌های توسعه آن‌ها انجام‌نشده است و هم‌اکنون باید برای رفع آن کاستی‌ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

    دلق‌پوش گفت: باهم اندیشی، همگرایی و تعامل بین دستگاهی می‌توانیم دغدغه صنعتگران را در این زمینه مرتفع نماییم. در این شرایط خاص اقتصادی باید تعامل و تدبیر را چاشنی عمل کرده تا صنایع ما از تفاهم شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق، انتفاع لازم را ببرند و چرخ تولید به حرکت خود ادامه دهد.

    در ادامه مدیر شرکت برق منطقه‌ای استان گیلان، عظیم بلبل آبادی ایجاد پست جدید را با همکاری صنعتگران برای رفع مشکل و تأمین برق موردنیاز به‌عنوان یکی از راهکارهای مؤثر در شهرک صنعتی سفیدرود گیلان ارائه نمود و گفت: برای احداث این پست نیازمند مطالعات دقیق هستیم که امیدواریم تا دی‌ماه سال جاری بتوانیم برق شهرک صنعتی سپیدرود را تأمین کنیم و همچنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز برای تفاهم با شرکت برق بر ایجاد پست برق قول مساعد داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.