×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دلار مبادله‌ای - این مدیر ٢٠ ساله‌ ایرانی در ١٠ ‌سال ٧٧‌میلیون دلار درآمد داشت - ایرانی

به گزارش رکنا، او هیچ‌وقت تصور نمی‌کرد زندگی‌اش که با کدنویسی در تمام روز شروع شده بود، به مدیریت ٣٠٠ نفر ختم شود. دوشی در این راه مرتکب اشتباهات بسیاری شده اما کمک‌های فراوانی هم داشته است.
او درباره موفقیتش در سن کم می‌گوید که از دست‌دادن کنترل همه چیز سخت است. در ابتدا هر چیزی مهم به نظر می‌رسد اما شما نمی‌توانید در هر کاری خوب باشید. دوشی به مرور زمان اهمیت کنترل آگاهانه و مداوم به دست دیگران را یاد گرفت. اگر این موضوع را یاد نگیرید، نمی‌توانید مدیریت کنید و کمپانی ضربه خواهد دید.
دوشی معتقد است که داشتن مربی و بازبینی ٣۶٠ درجه هر چند‌ سال یک‌بار از خودتان بسیار مفید است. شما نمی‌توانید هر تغییری در خودتان ایجاد کنید. وقتی سعی می‌کنید چندین تغییر را با هم انجام دهید، گیج می‌شوید. به جای آن هر‌ سال روی دو یا سه موضوع تمرکز کنید.
در طول زمان فکر می‌کنید تمام وقت شما در جلسه‌ها تلف می‌شود و هیچ کاری انجام نمی‌دهید اما این‌طور نیست. یادتان باشد که کار شما این است که با برگزاری این جلسه‌ها به دیگران کمک کنید.
مقاومت نکنید، بپذیرید. شغل شما ٩٠درصد گوش‌دادن است و ١٠درصد حرف‌زدن.
این جمله را به یاد داشته باشید: «باید تیمی بسازید که بتوانند بدون شما کار را انجام دهند.» قدرت‌دادن به اعضای تیم از استرس شما کم می‌کند.
همه ما انسان‌ها ممکن است احساس ناامنی کنیم و اعتمادبه‌نفس نداشته باشیم. داشتن مشاور و روانپزشک بسیار کمک می‌کند که بر این احساسات غلبه کنیم.
قدرت یعنی مسئولیت. مدیربودن می‌تواند تنهایتان کند. نمی‌توانید آسیب‌پذیر باشید. برای غلبه بر آن افرادی را پیدا کنید که می‌توانند با شما روراست باشند. مشکلات‌تان را با آنها در میان بگذارید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.