شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره‌برداری از چند طرح عمرانی در لاهیجان + تصاویر
    03 شهریور 1395 - 16:52
    شناسه : 13097
    0

    در دومین روز از هفته دولت، چند طرح عمرانی در بخش مرکزی شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید. به گزارش «بامردم»، این طرح ها شامل پروژه برق رسانی به روستای کتشال بالا، نوسازی یک باب مدرسه روستایی در قصاب محله، طرح آسفالت راه روستای لیالستان و روستای نخجیرگاه، پروژه آسفالت  راه روستایی گورندان و یک […]

    پ
    پ

    در دومین روز از هفته دولت، چند طرح عمرانی در بخش مرکزی شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.

    به گزارش «بامردم»، این طرح ها شامل پروژه برق رسانی به روستای کتشال بالا، نوسازی یک باب مدرسه روستایی در قصاب محله، طرح آسفالت راه روستای لیالستان و روستای نخجیرگاه، پروژه آسفالت  راه روستایی گورندان و یک واحد تولید مرغ سبز روستای سپهرپشت است.
    در طرح های بهره برداری شده در بخش برق رسانی، بیش از 52میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. بهینه سازی شبکه های روستایی، تامین برق متقاضیان شهری و روستایی، نصب لوازم اندازه گیری و انشعاب از جمله این طرح ها هستند.
    اعتبار طرح های بخش راه روستایی که امروز به بهره برداری رسید نیز افزون بر 10میلیارد ریال است.
    همچنین یک واحد تولید مرغ سبز (بدون مصرف آنتی بیوتیک) با اعتبار حدود 13 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید که بخش خصوصی در ساخت آن، از 40 درصد تسهیلات بخش کشاورزی استفاده کرده است.
    سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در جریان افتتاح این طرح ها بیان کرد: با تمام توان، از سرمایه گذاری در این شهرستان همیشه سبز حمایت می کنیم.
    وی ادامه داد: دولت تدیبر و امید، از زمانی که با رأی قاطع مردم برگزیده شد، موضوعات مختلفی را برای رفاه مردم در دستور کار قرار داده است.
    وی خاطرنشان کرد: دولت به سلامت جامعه، ایجاد روحیه نشاط و طراوت مردم توجهی ویژه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.