×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

اختصاصی/گروه کوهنوردی باران شهرستان لاهیجان لحضه تحویل سال را با صعود به قله سماموس بر روی نوک قله گذراند.

به گزارش خبرگزاری «با مردم» کمیل کیانی از اعضای گروه در گفت و گو با خبرنگار «با مردم» با اشاره به اینکه این قله ۳ هزار و ۶۸۹ متر ارتفاع، مرتفع‌ترین قله مشرف به دریای خزر و بلندترین قله گیلان است و با وجود بارش های اخیر و شرایت بد جوی، وزش باد شدید و دمای ۱۷- درجه هوا در منطقه یکی از قلل سخت برای فتح به شمار می رود، گفت: در این صعود ۲ روزه من به همراه همنوردم حکمت الله میرزاقایی شرکت داشتیم.
وی با بیان اینکه این دومین صعود در زمستان این گروه به قله سماموس است، گفت: در زمستان به دلیل شرایط سخت صعود می بایست از مسیر جواهردشت به این قله صعود کرد.
کیانی افزود: انگیزه این صعود زنده نگه داشتن یاد و خاطره کوهنوردانی است که دیگر در میانمان نیستند، اما یادشان در قلبمان همیشه باقی است؛ همه باید تلاش کنیم تا در مسیر واقعی بزرگان و قهرمانان عرصه کوهنوردی ایران همچون شهید حسن طهرانی مقدم، گام برداریم و با کسب افتخار برای میهن خویش روح این بزرگوران را شاد کنیم.
وی با تاکید بر اینکه امروزه ورزش کوهنوردی به عنوان یک ورزش رسمی مورد توجه جوانان است، اظهار داشت: گروه کوهنوردی باران از سال ۸۸ کار خود را آغاز کرده و صعود های داخلی و برون مرزی زیادی را داشته است.

  1. مهدی عشقی

    سلام کمیل جان. سال نو مبارک. دمت گرم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.