×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر

مردم فساد را تحمل نمی‌کنند - مردم فساد را تحمل نمی‌کنند، باید به جنگ اقتصاد رانتی رفت / وزراء دیگر نسبت به انتشار لیست ارز بگیران اقدام کنند - آذری جهرمی

محمدجواد آذری‌جهرمی امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه پیام کرج اظهار کرد: برای شناسایی ارزبگیران، هم بازرسی کل کشور و هم سازمان تعزیرات وارد عمل شده‌اند.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده مردم در هر زمان که کشور در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی دچار مشکل شده، صبوری به خرج داده و تحمل کرده‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مردم با مشکلات همه‌جوره کنار می‌آیند ولی نمی‌توانند فساد را تحمل کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی برای انتشار لیست ارزبگیران بهانه‌هایی می‌آورند که به هیچ وجه قابل قبول نیست، ابراز کرد: این روند باید یک بار برای همیشه به اتمام برسد و شفاف‌سازی‌های لازم انجام شود چون این شفاف‌سازی‌ها به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند.

آذری جهرمی اظهار کرد: از همکاران خود انتظار می‌رود به‌جای دستگاه قضا نسبت به انتشار لیست ارزبگیران در وزارتخانه متبوع خود اقدام کنند.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات مسافربری شدن فرودگاه پیام اشاره کرد و گفت: نامناسب بودن مسیر دسترسی و همچنین تجمع زباله در اطراف این فرودگاه مشکلات عمده برای مسافربری شدن این فرودگاه است.

او اضافه کرد: اگر پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات این فرودگاه با همین روند ادامه داشته باشد؛ در هفته دولت شاهد اولین پرواز بین المللی از این فرودگاه به نجف اشرف خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی همچنین در پیامی در صفحه شخصی‌اش در توییتر اظهار کرده است: «با ایمان قلبی که بر پایه عقل خدادادی است، می‌گویم فساد، موریانه و عامل بی‌ثباتی اقتصاد کشور است. بخش خصوصی پاکدست از انتشار لیست ارزبگیران حمایت کرده وخواهد کرد؛ باید به جنگ اقتصاد رانتی رفت.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.