پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رسانه‌ها زبان گویای مردم و مسئولین هستند / علی‌رغم وجود مشکلات خدمات خوبی توسط شهرداری لنگرود انجام‌شده است
    11 تیر 1397 - 15:35
    شناسه : 131346
    0

    جمعی از مدیران رسانه‌های مجازی و مکتوب استان گیلان پیش از ظهر امروز طی نشست صمیمی با سید مهدی رجایی در دفتر شهردار لنگرود دیدار و گفت‌وگو کردند.

    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی شهرداری لنگرود، شهردار لنگرود ضمن خوش‌آمد گویی به اصحاب رسانه اظهار کرد: تعامل با رسانه‌ها موجب ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با مردم می‌شود که از این طریق می‌توان عمل کرد و خدمات دولت و نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

    سید مهدی رجایی بابیان اینکه رسانه‌ها زبان گویای مردم و مسئولین هستند، گفت: رسانه‌ها به دلیل ارتباط گسترده با مردم دغدغه‌های آنان را به مسئولین منتقل می‌کنند و علاوه بر آن با انتشار و انعکاس اخبار از خدمت‌رسانی مسئولین به مردم عزیز می‌توانند زمینه ایجاد نشاط و تقویت روحیه جامعه را افزایش دهند.

    وی با اشاره به وجود مشکلات مالی در همه شهرداری‌های کشور افزود: علی‌رغم وجود مشکلات مالی در طی 9 ماه گذشته خدمات خوبی توسط شهرداری لنگرود برای مردم فهیم انجام‌شده است و سعی کردیم با تیم مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود مشکلات پیش رو جلوی خدمت‌رسانی به مردم را نگیرد.

    در پایان این دیدار نیز مدیران رسانه‌های استان گیلان نظرات و پیشنهادات خود را برای گسترش همکاری رسانه‌ای با شهرداری لنگرود مطرح کردند.

    کریم خورسندی رئیس خانه مطبوعات استان گیلان نیز یکی از مهمانان این نشست بود.

    لنگرود در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه گیلان 1 - رسانه‌ها زبان گویای مردم و مسئولین هستند / علی‌رغم وجود مشکلات خدمات خوبی توسط شهرداری لنگرود انجام‌شده است - با مردم

    لنگرود در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه گیلان 2 - رسانه‌ها زبان گویای مردم و مسئولین هستند / علی‌رغم وجود مشکلات خدمات خوبی توسط شهرداری لنگرود انجام‌شده است - با مردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.