جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از مردم فهیم لاهیجان عذرخواهی می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم تا در مصرف برق صرفه‌جویی کنند / ۱۵۰ میلیارد ریال در راستای توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق هزینه شده است
    11 تیر 1397 - 21:55
    شناسه : 131363
    0

    سرپرست فرمانداری لاهیجان خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه با جدیت پیگیر امورات حوزه برق به‌خصوص در بحث زیرساختی هستیم، اما اصلاح زیرساخت‌ها زمان‌بر است و گرمای کم‌سابقه هوا و افزایش مصرف برق موجب شده تا مشکلاتی در شبکه ایجاد شود و به همین خاطر ضمن عذرخواهی از مردم فهیم شهرستان از آن‌ها می‌خواهم تا در حد امکان در مصرف برق صرفه‌جویی نمایند.

    پ
    پ

    بررسی روند طرح توسعه گردشگری و بوم‌گردی لاهیجان 2 - از مردم فهیم لاهیجان عذرخواهی می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم تا در مصرف برق صرفه‌جویی کنند / ۱۵۰ میلیارد ریال در راستای توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق هزینه شده است - امیر جانبازی

    امیر جانبازی در رابطه با اختلالات شبکه برقی شهرستان لاهیجان به خبرنگار «با مردم» گفت: مشکل قطعی و نوسانات برق تقریباً یک مشکل فراگیر است و در بسیاری از شهرستان‌ها متأسفانه این مشکل وجود دارد.

    وی بابیان اینکه همچنان با جدیت و به‌صورت شبانه‌روزی پیگیر مشکلات حوزه برق شهرستان هستیم، افزود: همان‌طور که پیش‌تر مطرح شد با پیگیری و تلاش‌های فراوان پیش از آغاز تابستان ظرفیت برق‌رسانی شهرستان 33 درصد افزایش یافت، اگر این اتفاق نمی‌افتاد وضعیت برق شهرستان بسیار متفاوت‌تر با امروز می‌بود.

    جانبازی با اشاره به وجود ۱۸۰ روستا و بیش از ۱۰۰ هزار مشترک برق در لاهیجان گفت: در طول چندماهه گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه در راستای توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق انجام‌شده است.

    وی افزود: بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای پروژه برق‌رسانی در دست اجرا می‌باشد و ۱۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف تبدیل به کابل خود نگهدار شده است.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه با جدیت پیگیر امورات حوزه برق به‌خصوص در بحث زیرساختی هستیم، اما اصلاح زیرساخت‌ها زمان‌بر است و گرمای کم‌سابقه هوا و افزایش مصرف برق موجب شده تا مشکلاتی در شبکه ایجاد شود و به همین خاطر ضمن عذرخواهی از مردم فهیم شهرستان از آن‌ها می‌خواهم تا در حد امکان در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.