×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سید محمد علوی بخشدار رودبنه - مسئولین برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در سواحل، نگاه ویژه‌ای داشته باشند - بامردم

سید محمد علوی، در خصوص هوشمند سازی بخش رودبنه گفت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هوشمندسازی پیش بینی شده است و در همین راستا، بزودی بیش از ۸۳ دستگاه دوربین های مجهز نصب و راه اندازی می شود.

وی افزود: این بخش ۴۳ دهیاری و ۵۴ روستا، بالغ بر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و ۷۰ درصد زمین های زراعی و کشاورزی شهرستان لاهیجان در این منطقه قرار دارد.

بخشدار رودبنه یادآور شد: در راستای سیاست های استاندار در اجرای بوم‌ گردی تاکنون در این بخش ۱۱۰ درخواست داشته ایم که با ۲۶ مورد آن موافقت شده است.

علوی با اشاره به تصویب راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سحرخیزمحله در فاز گردشگری و بندری تصریح کرد: تاکنون یک گروه سرمایه‌گذاری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در فاز اول اعلام آمادگی نموده و در صورت آماده شدن زیر ساخت در منطقه ویژه اقتصادی سحرخیز محله و حسن بکنده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بخشدار رودبنه با بیان اینکه در خصوص طرح سالم سازی سحرخیز محله در کمیته برنامه ریزی استان یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، گفت: بخشی از راه دسترسی به این ساحل در حال آسفالت است و زیرسازی راه روستایی دهبنه به سحرخیز محله به طول بیش از ۴ کیلومتر نیز آغاز شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.