شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماجرای عجیب جذب اعتبار 50 درصد خرید یک دستگاه دوربین توسط نماینده لاهیجان و سیاهکل! + سند
    14 تیر 1397 - 13:46
    شناسه : 131593
    1

    نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود از جذب اعتبار 50 درصد خرید یک دستگاه دوربین برای انجمن سینمای جوان لاهیجان خبر داد.

    پ
    پ

    نماینده لاهیجان - ماجرای عجیب جذب اعتبار 50 درصد خرید یک دستگاه دوربین توسط نماینده لاهیجان و سیاهکل! + سند - اعتبار

    اختصاصی «بامردم»، ذبیح‌الله نیکفر در کانال تلگرامی خود در حالی از جذب اعتبار جهت تجهیز انجمن سینمای جوان لاهیجان خبر داده است که در بازگشت و پاسخ به نامه او از سوی معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره‌شده:

    جناب آقای دکتر نیکفر نماینده محترم مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی
    با سلام؛ احتراماً، بازگشت به نامه شماره 96۲۵۴۰۳۷ جنابعالی مورخ 96/11/15 در خصوص تأمین و تهیه تجهیزات برای دفتر سینمایی جوانان لاهیجان به استحضار می‌رساند بنا بر مصوبه شورای تأمین تجهیزات انجمن سینمای جوانان ایران در صورت تأمین اعتبار در سال آتی اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت.

    همچنین در جلسه شورای تأمین تجهیزات دفاتر مورخ 96/10/17 مقرر شد ۵۰درصد خرید یک دستگاه دوربین عکاسی کانن 80D به همراه متعلقات به مبلغ پنج میلیون و 100 هزار تومان از سوی این شورا پرداخت و مابقی توسط انجمن سینمای جوانان لاهیجان تأمین گردد.

    جالب‌توجه آنکه تاریخ‌نامه برگشتی 28 فروردین سال جاری و تاریخ اشاره‌شده برای تصویب کمک‌هزینه 50 درصدی خرید دوربین نیز 17 دی‌ماه سال گذشته است و باوجوداین حجم از تأخیر در اطلاع‌رسانی کانال نماینده لاهیجان و سیاهکل، گویا همچنان از خرید دوربین برای دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان خبری نیست.

    جالب‌تر آنکه با افزایش چند برابری قیمت دلار و … حتی اگر این اندک اعتبار (احتمالا 2 میلیون و 550 هزار تومان معادل 50 درصد قیمت دوربین در تاریخ یادشده) که دی‌ماه سال گذشته مقررشده است نیز جذب شود دیگر امکان خرید دوربین مورد نظر وجود نخواهد داشت و باید به خرید ابتدایی‌ترین دوربین‌ها قانع بود!

    از همه این ها که بگذریم آنچه که بیش از همه در این نامه توجه همگان را به خود جلب می‌کند ماجرای تناقض «تاریخ‌ها» است! در این نامه اشاره شده که درخواست نماینده لاهیجان به تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال گذشته ارسال شده است! در حالی که در همین نامه اشاره شده که اعتبار 50 درصد خرید یک دوربین در تاریخ هفدهم دی ماه یعنی قبل از نامه نگاری ذبیح الله نیکفر تصویب شده است! گذشت بیش از دو ماه برای پاسخ به نامه ساده یک نماینده نیز از دیگر نکات قابل ذکر است که جای بسی تامل دارد.

     

    725 - ماجرای عجیب جذب اعتبار 50 درصد خرید یک دستگاه دوربین توسط نماینده لاهیجان و سیاهکل! + سند - اعتبار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.