شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • القای نا امیدی بستر ساز از بین رفتن اعتماد عمومی است / مدیران با مردم شفاف باشند
    16 تیر 1397 - 20:28
    شناسه : 131748
    1

    فرماندار شفت گفت: حفظ انسجام و وحدت ، توصیه مقام معظم رهبری و رییس جمهور کشورمان است ؛ بنابراین اختلاف سلایق و انتقاد ها را نباید به درون جامعه برد و مردم می خواهند صدای واحد را در شهرستان شفت بشنوند.

    پ
    پ

    IMG 1355 768x511 - القای نا امیدی بستر ساز از بین رفتن اعتماد عمومی است / مدیران با مردم شفاف باشند - القای نا امیدی

    محمدرضا محسنی در جلسه شورای اداری که در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام استکباری آمریکا با خروج از توافق بین المللی به دنبال انزوای جمهوری اسلامی ایران است افزود : تحریم های ظالمانه ، کودتا و تحمیل جنگ بر ملت ایران بخشی از سیاست های آمریکا است که امروز به گونه ای دیگر رخ نموده است.

    وی به مواضع انقلابی دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان در برابر تهدیدهای نفتی آمریکا اشاره و تصریح کرد: فشارهای اقتصادی آمریکا با حمایت های مالی برخی از کشورهای منطقه، با هدف نا امید کردن مردم ایران از مسوولین و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی دنبال می شود و باید برای مقابله با این اقدامات آگاه باشیم.

    نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه اختلاف سلایق و ذائقه های سیاسی نباید منجر به اختلاف و تزریق نا امیدی در جامعه گردد افزود : القای نا امیدی  بستر ساز از بین رفتن اعتماد عمومی است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه مسوولین شهرستان باید در عملکرد و بیان مطالب دقت و ظرافت های لازم را داشته باشند افزود : حفظ انسجام و وحدت ، توصیه مقام معظم رهبری و رییس جمهور کشورمان است ؛ بنابراین اختلاف سلایق و انتقاد ها را نباید به درون جامعه برد و مردم می خواهند صدای واحد را در شهرستان شفت بشنوند.

     فرماندار شفت با بیان اینکه مردم سایبان اصلی نظام اسلامی هستند اظهار کرد : مدیران باید در بین مردم حضور یابند و فرصت ها و تهدیدها را تبیین نمایند  و با آنها شفاف باشند ؛ آنچه مردم از آن رنج می برند ، تبعیض است نه مشکلات .

    محسنی افزود : مسوولین ادارت گزارش های عملکرد و پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اقدام را کتبا به فرمانداری منعکس نمایند.

    وی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۹۰ هکتار به سطح زیر کشت برنج در شفت افزوده شده است اظهار کرد : مدیران دستگاه های ذیربط تا پایان سال زراعی و آبیاری مزارع در کنار مردم باشند.

    فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جوانان نو اندیش هستند و باید از ظرفیت های آنها برای بهبود عملکردها بهره گیری نمود افزود : ادارات شهرستان شفت از جوانان مستعد شهرستان شفت افرادی را به عنوان مشاور انتخاب نمایند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.