×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سید محمد احمدی - هیچ اداره یا نهادی اجازه ندارد برای ثبت‌نام‌های غیرقانونی به مدیران آموزش‌و‌پرورش فشار بیاورد - آموزش‌وپرورش

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در چهارمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان رشت که در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران آموزش‌وپرورش نقش مهمی را در تعلیم، تربیت و پرورش نسل آینده بر عهده دارد.

فرماندار شهرستان رشت بابیان اینکه یکی از اهداف شورای آموزش‌وپرورش، بهره‌گیری از ظرفیت همه اعضای حاضر در این شورا است، افزود: امیدوارم همه اعضای دعوت‌شده در جلسات آتی حضور یابند تا با خرد جمعی بتوانیم موضوعات و مشکلات آموزش پرورش را حل نماییم.

احمدی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های آموزش‌وپرورش، گفت: آموزش‌وپرورش در بحث تسهیلات نوروزی امسال علی‌رغم همه محدودیت‌ها و تنگناها خوش درخشید، با حجم مسافری که در شهرستان داشتیم، بحث اسکان و … با کمک آموزش‌وپرورش به‌خوبی ساماندهی شد.

وی با اشاره به تجهیز برخی مدارس، ادامه داد: در سطح شهرستان برخی مدارس نیاز به آسفالت دارند، در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در تلاش رفع کاستی‌های آموزش‌وپرورش هستیم که به همکاری سایر دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان هستیم مدیران ما در مدارس باید قانونمند عمل نمایند؛ قطعاً آموزش پرورش مدیران توانمندی دارند که در تحقق اهداف بسیار کمک‌حال هستند.

احمدی بیان کرد: هیچ اداره یا نهادی اجازه ندارد به مدیران نواحی آموزش‌وپرورش برای انجام ثبت‌نام‌های غیرقانونی فشار بیاورد،  در موارد ضروری اختیار ثبت‌نام فقط با رئیس ناحیه آموزش‌وپرورش مربوطه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.