×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

افشین ناظمی سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت - قرارداد‌ها را بدون هیچ مشکلی ثبت کردیم/ در جریان پسوند رشت و گیلان نیستم! - افشین ناظمی

تیم فوتبال سپیدرود که زیر نظر خداداد عزیزی تمرین می‌کند، روز گذشته با حضور در سازمان لیگ قرارداد‌های بازیکنان خود را به ثبت رساند. این در حالی است که عوامل دیگر تیم سپیدرود، که در رشت تمرین می‌کند، مدعی هستند آنها فقط قرارداد‌ها را جهت بررسی به سازمان لیگ تحویل دادند و ثبتی صورت نگرفته است.

افشین ناظمی سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌وگو با میزان، در این مورد اظهارداشت: قرارداد بازیکنان را در سازمان لیگ ثبت کردیم. ما نامه‌ای از اداره ورزش استان گیلان و تایید هیئت فوتبال استان به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم. از آنجا که قبلا قرارداد‌ها را در رشت ثبت کردیم مشکلی به‌وجود نیامد و قرارداد‌ها را در سازمان لیگ هم ثبت کردیم.

وی افزود: دلیلی وجود نداشت تا قرارداد‌ها ثبت نشود. چرا که ما فرایند اداری را انجام دادیم. قرارداد‌ها را به نام سپیدرود ثبت کردیم و در جریان پسوند رشت و گیلان نیستم.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود به ادامه روند جذب بازیکنان این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: هنوز در نظر داریم چند بازیکن دیگر جذب کنیم. یک مهاجم، یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط در دستور کار ما قرار دارد. از این رو خداداد عزیزی هر گزینه‌ای را پیشنهاد دهد با او وارد مذاکره خواهیم شد. هر چند مذاکراتی هم در جریان است ولی، چون در ازجزئیات آن بی خبرم، اظهار نظر نمی‌کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.