شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت
    03 اردیبهشت 1397 - 9:31
    شناسه : 132316
    0

    به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر نصرتی در این نشست با ابراز خرسندی از دیدار با جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا با وجود تمامی مشکلات در تمامی صحنه ها حاضر هستند. تاکید بر مناسب سازی معابر و دسترسی آسان برای […]

    پ
    پ

    photo 2018 04 22 21 10 49 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر نصرتی در این نشست با ابراز خرسندی از دیدار با جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا با وجود تمامی مشکلات در تمامی صحنه ها حاضر هستند.

    تاکید بر مناسب سازی معابر و دسترسی آسان برای جانبازان

    وی به مناسب سازی معابر و دسترسی آسان برای جانبازان تاکید کرد و افزود: باید فضاها و معابر شهری برای تردد جانبازان آسان شود و باید قدر این عزیزان باارزش انقلاب را بدانیم.

    شهردار رشت با بیان اینکه در چهل سال گذشته سختی های بسیاری را پشت سر گذاشتیم بیان کرد: به خواست خدا همواره در تمامی صحنه ها پیروز بوده ایم و یکی از دلایل این پیروزی اتحاد و همدلی بود.

    photo 2018 04 22 21 10 46 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    دکتر نصرتی تصریح کرد: هروقت اتحاد و همدلی پررنگ تر باشد سرعت پیشرفت نیز بیشتر خواهد بود.

    وی تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم تلاش ها و ایثارگری های شهدا،جانبازان مورد هجمه بیگانگان قرار گیرد و نباید لحظه ای غفلت کنیم.

    شهردار رشت کالای ایرانی را یک واژه عام قلمداد کرد و افزود: حمایت از کالای ایرانی تنها به معنی تولید کیف،کفش و … نیست.

    وی نامگذاری شعار امسال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری را شعاری معنادار عنوان کرد و گفت: حمله به سوریه در عید مبعث و تحریم های مجدد در سال گذشته از سوی دشمن، معنادار بود و نباید داشته های خود را به راحتی در اختیار کسانی که علیه ما فعالیت می کنند قرار دهیم.

    photo 2018 04 22 21 11 21 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    تسلیم و متوقف نمی شویم / پرسنل در صحنه هستند و کارها را بر زمین نمی گذارند

    دکتر نصرتی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ارز، کار مجموعه مدیریت شهری را تا حدی سخت کرده است بیان کرد: ممکن است در تولید درآمد و هزینه دچار مشکل شویم ولی تسلیم و متوقف نمی شویم.

    شهردار رشت اذعان داشت: پرسنل شهرداری ثابت کردند با ۴ ماه حقوق معوقه می سازند و در صحنه هستند و کارها را بر روی زمین نمی گذارند.

    وی از خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس اسکانیا در اسفند سال گذشته خبر داد و گفت: اتوبوس ها برای دسترسی آسان برای خطوط ویژه خریداری شد و بقیه اتوبوس ها نیز مطابق برنامه ریزی انجام شده به ناوگان حمل و نقل رشت اضافه می شود.

    photo 2018 04 22 21 11 42 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    دکتر نصرتی با اشاره به اینکه اگرچه حقوق شهروندی باید برای همه یکسان باشد ابراز داشت: شهر و کشور به خانواده ایثارگران بدهکار است و به آن صورت برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اقدامی انجام نشده است.

    وی از راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: ان شاء الله بتوانیم با راه اندازی این دفتر مشکلات ایثارگران،جانبازان و خانواده های شهدا را تا حدی رفع کنیم.

    photo 2018 04 22 21 10 05 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    رئیس شورای شهر رشت: خدمت به جانبازان و جامعه ایثارگران از جمله برنامه های خدمتی شورا

    سید امیر حسین علوی،رئیس شورای شهر رشت در این نشست با اشاره به اینکه تقاضاهای کسب و کار از جانب حوزه های مختلف زیاد است گفت: بضاعت اندک حوزه مدیریت شهری برای پاسخگویی به این نیازها کافی نیست.

    رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: بهترین های رشت در شورای اسلامی دور هم جمع شده اند و تلاش می کنیم تنها اقدامات روزمره در شورا بسنده نکنیم.

    photo 2018 04 22 21 10 08 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    علوی از اجرای برنامه های خدمت شورای اسلامی رشت خبر داد و افزود: اولین برنامه خدمت شورای اسلامی دیدار با کودکان استثنایی و این قشر آسیب پذیر و مظلوم جامعه بود.

    وی خدمت به جامعه ایثارگران،جانبازان و خانواده های شهدا را یکی از برنامه های خدمت شورای رشت عنوان کرد.

    رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد: نمایندگان مردم دغدغه شهر و شهروندان را دارند و ۱۱ عضو شورا در کنار شهروندان قرار دارند.

    photo 2018 04 22 21 10 28 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت تاکید کرد: مناسب سازی معابر برای جانبازان

    محمد حسن عاقل منش،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در این نشست با اینکه نباید برای دیدار با جانبازان و خانواده های شهدا تنها به مناسبت ها بسنده کنیم اظهار داشت: حل بسیاری از مشکلات تنها بر عهده خانواده مدیریت شهری نیست.

    وی با اشاره به اینکه مناسب سازی معابر رشت از شورای اول و دوم در دستور کار قرار داشت بیان کرد: در گذشته در نظام مهندسی و قوانین خلاهایی وجود داشت و حتی در آن زمان برای مناسب سازی معابر از نمایندگان بهزیستی و جامعه معلولین نیز دعوت به عمل آوردیم.

    رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در پایان خواستار برگزاری نشست های فصلی با جانبازان و ایثارگران شد.

    photo 2018 04 22 21 10 02 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    احمد رمضانپور نرگسی: دکتر نصرتی با ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی سند خورده و ۲۴۰ پروژه نیمه کاره اداره شهرداری را بر عهده گرفت

    احمد رمضانپور نرگسی،عضو شورای شهر رشت در این دیدار بیان کرد: جانبازان و خانواده های شهدا به گردن همه ما حق دارند و این وظیفه ما است به دنبال آنها برویم و به آنها خدمت کنیم.

    وی با اشاره به اینکه دکتر نصرتی با کوله باری از تجربه مدیریت شهرداری رشت را برعهده گرفت عنوان داشت: وی در شرایطی اداره شهر را برعهده گرفت که شهرداری ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی سند خورده داشت و ۲۴۰ پروژه نیمه کاره در رشت وجود داشت.

    عضو شورای شهر رشت مطرح کرد: شهرداری را در شرایطی تحویل گرفتیم که هزار نیروی اضافه دارد و به لحاظ اخلاقی نمی توانیم تعدیل نیرو کنیم و روزانه هزار تن زباله نیز در سراوان دفن می شود.

    photo 2018 04 22 21 11 24 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    رمضانپور نرگسی تاکید کرد: با خودم عهد کردم تجربه ای که در ۳۷ سال از سفره انقلاب به دست آوردم خالصانه و بدون هیچ منتی در اختیار مردم شهرم قرار دهم.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد با افتتاح پروژه های درخور بتوانیم رشت و اقتصاد آن را متحول کنیم.

    photo 2018 04 22 21 11 08 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    در ادامه جلسه، محمد رمضانی، مدیر جمعیت شاهد و ایثارگر استان گیلان و فرزند شهید بیان کرد: خوشحالم در جمع همرزمان پدرم هستم و دست جانبازان را می بوسم.

    مدیر جمعیت شاهد و ایثارگران استان گیلان آسایش و راحتی جامعه امروز را مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدا،جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس دانست.

    photo 2018 04 22 21 11 27 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    رمضانی از توجه و نگاه ویژه شهردار رشت به خانواده های ایثارگر و شهدا قدردانی کرد و افزود: دکتر نصرتی از بسیاری از فرزندان ایثارگر و شهدا در سطوح مدیریتی بالا استفاده کردند و بسیاری از بدهکاری های شهرداری را پرداخت کردند.

    وی با اشاره به اینکه جمعیت شاهد و ایثارگران از سال ۸۶ در سطح ملی آغاز به کار کرده و در ۲۰ استان کشور فعال است گفت: هدف از راه اندازی این جمعیت شاهد و ایثارگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

    مدیر جمعیت شاهد و ایثارگران استان گیلان خاطرنشان کرد: شعار “جمعیت شاهد و ایثارگران” همه فرزندان،فرزندان شهدا هستند.

    photo 2018 04 22 21 10 43 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    در این جلسه همچنین جمعی از جانبازان به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند.

    photo 2018 04 22 21 09 37 - راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران در رشت - رشت

    گفتنی است در این نشست مسعود نصرتی شهردار رشت، سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی، محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه و احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و جمعی دیگر از مدیران شهرداری حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.