جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سیستم کنترل راه‌های گیلان به‌روزرسانی شود
    04 شهریور 1395 - 14:53
    شناسه : 13235
    0

    فرمانده انتظامی گیلان تخلف‌های متعدد رانندگان را سبب افزایش هزینه در کنترل راه‌ها عنوان کرد و گفت: سیستم کنترل راه‌های گیلان باید به‌روزرسانی شود. به گزارش «بامردم»، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در جلسه اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: شهدا از […]

    پ
    پ

    سردار محمدرضا میرحیدری

    فرمانده انتظامی گیلان تخلف‌های متعدد رانندگان را سبب افزایش هزینه در کنترل راه‌ها عنوان کرد و گفت: سیستم کنترل راه‌های گیلان باید به‌روزرسانی شود.

    به گزارش «بامردم»، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در جلسه اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: شهدا از صالحان زمان هستند و با فداکاری در راه خدا گام برداشتند.

    وی، در ادامه حوادث رانندگی و تصادفات منجر به فوت را برای جامعه دارای آثار منفی عنوان کرد و افزود: درگذشت اعضای خانواده در تصادفات مسائل جدیدی برای آنها و جامعه ایجاد می‌کند.

    فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تمام تلاش و توان ما برای کاهش صددرصدی تصادفات جاده‌ای به‌کار گرفته شده است، تصریح کرد: در نیمه دوم امسال کشته‌های جاده‌ای استان با تلاش مأموران انتظامی و همکاری رانندگان باید به کمترین حد برسد.

    میرحیدری، کاهش کشته‌های جاده‌ای را با فرهنگ‌سازی امکانپذیر خواند و بیان کرد: توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی موجب به وجود آمدن تصادفات می‌شود.

    وی به آمادگی پلیس در حفظ امنیت راه‌ها و رانندگان اشاره کرد و گفت: آثار اتاق‌های فکر و تلاش پلیس باید در کاهش تصادفات مشهود باشد.

    فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب جلوگیری از آسیب به اعضای خانواده‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: دوری از قانون به فرد قانون‌گریز و اطرافیان آن آسیب می‌رساند.

    میرحیدری بر امنیت و سلامت رانندگان هنگام سفر تأکید کرد و یادآور شد: تخلف‌های متعدد رانندگان موجب افزایش هزینه در کنترل راه‌ها و اتلاف بودجه می‌شود.

    وی، خواستار به‌روزرسانی و آماده‌سازی سیستم‌های کنترل راه‌ها در گیلان شد و اظهار کرد: راه‌هایی که فاصله آنها با شهرها زیاد است باید به توقفگاه‌ها و محل‌های اسکان مجهز شود.

    میرحیدری، استراحت در رانندگی طولانی را سبب امنیت رانندگان عنوان کرد و متذکر شد: کمپینگ مسافران در مسیر جاده‌های بین شهری باید بیشتر ساخته و آماده شود.

    * ۶۷۴ تخلف شرکت‌های مسافربری در گیلان

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷۴ مورد تخلف توسط شرکت‌های مسافربری در استان اتفاق افتاده است.

    ناصر آل‌محمدی به ۹۷۴ مورد آموزش ناوگان حمل و نقل گیلان در سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۱۸۸ مورد آموزش ناوگان باربری در استان ارائه شده است.

    وی از کشته شدن ۵۱ نفر در بخش بار و مسافر گیلان در پنج ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: وضعیت ناوگان مسافربری استان شرایط مطلوبی دارد ضمن اینکه ۳۵ نفر از کشته‌شدگان مذکور مربوط به ناوگان باربری است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به ۱۷ مورد تصادف منجر به فوت در بخش بار و مسافر استان، تصریح کرد: شش مورد از تصادفات واژگونی در محورهای کوهستانی است.

    آل‌محمدی، ایمن‌سازی و آموزش را از اهداف اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان ذکر کرد و یادآور شد: موضوع مذکور برای سازمان حمل و نقل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

    وی در پایان از کانالیزه کردن راه‌های مقابل پاسگاه‌های پلیس راه خبر داد و اظهار کرد: طرح مذکور برای افزایش نظارت بر ناوگان حمل و نقل و رفاه مسافران اجرایی می‌شود.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.