×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

بکارگیری جوانان متخصص حوزه آی تی جهت اعلام زمان قطعی برق - بکارگیری جوانان متخصص حوزه آی تی جهت اعلام زمان قطعی برق - حوزه آی تی

معراج مبرانیا

مشاور و مدرس سیستم‌های نوین مدیریتی و تعالی سازمانی

کمی آنطرف از مرزهای شمالی کشور سازه ای به وزن چندین تن را به فضا پرتاپ یا لحظه برخورد شهاب سنگی به زمین با دقت ثانیه را محاسبه و میزان تخریب و محل سقوط را اعلام میکنند. در اندازه ای کوچکتر همه کاربران اینترنت میتوانند فاصله خانه خود تا نزدیک سوپرمارکتی که میتوانند بعد از پیاده شدن از فرودگاه هر کشوری را بیابند و در اندازه خیلی کوچکتر میتوانید با سه بار لمس صفحه موبایل خود تاکسی را به محل خود فراخوانی و مقصد را مشخص کرده و حتی هزینه آنرا پرداخت کنند.
با شرایطی که شرح داده شد و مطمئنا همه شما خوانندگان گرامی بیشتر و بهتر از من با شرایط مدرن امروز آشنا هستند. شرکت توزیع برق برای اعلام زمان قطعی ها برنامه ریزی شده ای روشی را در پیش گرفته است که جای تامل دارد البته وارد موضوع علت های قطع شدگی که میتواند دلایل فنی زیادی داشته باشد و احتمالا از تخصص بنده خارج است نخواهم شد.
بعد از اعتراضات مردمی و امضا نامه هایی با موضوع درخواست برکناری مدیر توزیع برق برای نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان اداره توزیع برق گیلان برای مدیریت زمان های قطع برق اقدام به انتشار ۴ فایل کرد که برای یافتن زمان قطعی برق خود می بایست ابتدا به ۴ فایل را از سایت اداره توزیع برق دانلود میکردید و ابتدا محدوده جغرافیایی خود را در جدولی که بسیار مبتدیانه و در جلسات اول آموزش ساخت اکسل می آموزید را پیدا میکردید. بعد ناحیه و ساعت قطعی را نیز در دیگر فایل ها جستجو میکردید. یعنی در روزهایی که بحث اتوموبیل های خودران و تولید برق از امواج اقیانوس و دریاهاست شما باید درگیر زمان قطعی برق منزل و محل کار در فایل های آفیس باشید.
با گذشت چند روز و افزایش اعتراضات نسبت به دشواری یافتن زمان قطعی به اصطلاح برنامه ریزی شده و کار کردن با ۴ فایلی که پیشتر به آن اشاره شد، متخصصان و برنامه نویسان حرفه ای فایل ها را به ۱ فایل تقلیل داده اند ولی همچنان سختی کار کردن با آن ادامه دارد.
برای یافتن این زمان های قطعی برنامه ریزی شده می بایست هر روز و قبل از شروع به کارتان منتظر بمانید تا متخصصان و برنامه نویسان ارشد اداره توزیع برق اقدام به بارگذاری فایل نماید. بعد اگر شانس هم چاشنی جستجوی شما باشد محدوده آدرس و زمان قطع را می یابید و اگر هم خوش شانس نیستید بهتر است مثل ما منتظر قطعی برق بمانید.
سوالی که هم اکنون مطرح است واقعا اداره توزیع برق در کنار عزیزان متخصصی که جذب و استخدام میکند هیچ برنامه نویس حتی در سطح مبتدی هم ندارد تا جستجو آنلاین مبتنی بر مکان در خواست دهنده طراحی کند؟؟ یا حتی در اندازه ای کوچکتر جستجویی آنلاین در وب سایت که بتواند نزدیک ترین فیدر را بر اساس تایپ آدرس مصرف کننده طراحی کند؟
امیدوارم مجموعه توزیع برق گیلان با بکارگیری جوانان متخصص حوزه آی تی که در استان هم کم نیستند و آدرس مشخصات کاملشان نیز نزد اداره کل فناوری اطلاعات استان گیلان موجود است، سریعا نسبت به عملی سازی جستجوی آسان اقدام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.